Recenze (609)
Moon (2009)
Nejlepší sci-fi za poslední dobu a také nejlepší film co jsem viděl za poslední měsíce.
Přepadení 13. okrsku (1976)
Nejlepší soundtrack co jsem od Johna slyšel.
Moje levá noha (1989)
Neskutečný film o neskutečném malířovy, který používal pouze svou nohu. Ohromující herecký výkon Daniel Day Lewis a obrovské uznání všem lidem s jakýmkoli postižením. Nemá cenu psát nic víc, tento film má jen klady.
Nepravý muž (1956)
9/10
Výměna (2008)
Clint Eastwood natočil překrásné vyprávění o matce, která ztratila to co pro ní bylo nejdůležitější syna. Celý film je strasti plná cesta s kouskem naděje, že její syn je stále naživu. Precizně natočené krimi drama chvílemi připomínající Zodiaca. Výborní herci, výborná kamera, režie, vizuální stránka…... Doufám že Clint půjde do soubojů o oscary.
Na Západ (2005) (seriál)
Možná že jsem čekal trošku něco jiného. Možná mě trochu štvalo, to jak plynou roky rychle a původní hrdina stárne a nahrazují ho jeho děti, ale to nemění nic na tom, že jsem byl naprosto okouzlen. Výborně zpracovaný seriál o začátcích západu až téměř dokonce. Plus naprosto chytlavá hudba. 90%
Waterloo (1970)
Strhující vylíčení bitvy u Waterloo.
Temný rytíř (2008)
Tak tento film se vryje do paměti několika generacím. Naprosto úchvatná podívaná s naprosto úchvatným Christianen Balem a ještě o něco dokonalejším Jokerem, kterého ztvárnil Heath Ledger škoda že neměl více místa.Velká škoda že nás opustila tak brzy. Právě teď se mohl vyhřívat na výsluní. Christopher Nolan přehrál Tima Butona na všech frontách, možná že u Burtna měla to správné kouzlo ta studiová atmosféra. A musím dodat, není to hype je to opravdu božská podívaná která si zaslouží být v top, možná ne na prvním místě, ale v top určitě.
Sabotáž (1936)
9/10
Dotek zla (1958)
Tímto filmem mě naprosto Orson okouzlil. Dokonale natočená špinavá krimi z hranic mexica. S totálně luxusně ztvárněným záporákem v podání Orsona. Díky ti O. W.