Recenze (608)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
prilis kratke na zpracovani celeho zivota abrahama, ale to neni nejhorsi, horsi je to, ze je to hloupe a akcni sekvence neprehledne.
Královská aféra (2012)
zdlouhave
Thundarr the Barbarian (1980) (seriál)
tezko se hledal ale nakonec jsem ho nasel Thundarr a jeho sunsword. myslim si ze jsem to poprve videl na cabel+ smoha dalsimi serialy ktere stale hledam
Rock of Ages (2012)
jen Cruise, Giamatti a Baldwin za neco stoji
Cosmopolis (2012)
zajimave a chytre pouze co jse da povazovat za zapor je prepalena stopaz. 70%
Červená světla (2012)
neni to zadna pecka a podivat se na to da, ale mohlo to byt strosku vetsim nabojem i prez herecke hvezdy tomu chybi Mojo spoiler: a ten jako prevraceny konec si klidne mohli nechat a nedelat z toho radoby Unbreakeble
Iron Sky (2012)
70% trailer slibuje vic nez se nakonec kona
Dvouproudá asfaltka (1971)
70% chvilemi velice prijemne
Piraňa 3DD (2012)
stale ne tak hrozne jak by mohlo byt, videno manchester
Coriolanus (2011)
silny herecky vykon Ralpha 70%