Poslední recenze (213)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Bylo to jako sledovat Tarantina, jak čuchá k vlastním nohoum. Utahaná, rozvláčná nuda, která jde odnikud nikam.
Underworld: Probuzení (2012)
Celá série Underworld je strašný shit, kterou do jisté míry zachraňují vedlejší herci (Bill Nighy, Tony Curran) a Kate Beckinsale v kůži. Jinak se jedná o mdlé, nevýrazné béčko, s pitomoučkým scénářem, který není ani logicky a ani konzistentní (jsou tedy upíři supersilní jako vlkodlaci, nebo ne? Jestli ano, proč jenom střílejí?) a hlavně s nezajímavými a mizerně sestříhanými bojovými scénami, které si nikdo soudný nemůže vychutnat. Ústřední linie je nezajímavá a romantické duo je absolutně bez jiskry! Jak si tohle mohlo vydělat na celkem 5 filmů je fascinující. Mizerná série, která bohužel není tak mizerná, aby byla alespoň nechtěně zábavná. 4. díl už si rozhodně nepustím.
Mezi živly (2023)
Tohle prostě už nejsou Pixarovky, a ani jejich, tradičně vypiplaný, vizuál to nezakryje. Pixarovky byly vždycky o filmech, na kterých byla znát láska, s jakou jsou napsané a podané. Mezi živly nám akorát představuje stokrát ohraný příběh 'buď tím, čím chceš být a nezáleží, jak se narodíš' a nic víc. Pixar je holt mrtvý. Disney ho zabil.
Poslední deníček (10)
GoT
Euron Greyjoy je můj nový hrdina :)