Recenze (133)
Síly temna (2006)
první polovina dobrá, druhá slabší
Stíny minulosti (2006)
No to byla pěkná sračka. Dávám jednu hvězdu, že jsem se přinutil na to dívat
Strážci Dračí brány (2006)
Boje stojí opravdu zato, Donnie se bije jako Dragon :) A ty comba... mňam
Ultraviolet (2006)
Trailer byl opravdu skvělý, nalákal mě, ale takovou pípovinu jsem fakt nečekal. Kravina po všech stránkách. A vizuální efekty jsou fakticky smutné.
Voják (2006)
Klasická akčňárna ve sytlu 80-tých let. A to je právě dobře. Výbuchy, svaly, sem tam humorná hláška. Paráda.
Základní instinkt 2 (2006)
Dám tři, příběh není nikterak zajímavý, ale Sharon je proste Sharon a dá se na ní pořád dívat. Chtěla si prostě užít ještě jednou pořádnou dávku exibicionismu a já myslím, že se jí to parádně povedlo.
Aa! Megami-sama (2005) (seriál)
Prostě dokonalé :)
Aeon Flux (2005)
Kamera při soubojích mi hodně připomínala poslední Seagalovy filmy. Noha...ruka...noha...oblicej zaporaka....ruka..krev.. konec souboje. Nevzpomínám si na jedinou pořádnou scénu, kde by bylo vidět Charlize do obličeje. Holt ty otočky někdo dělal za ní. Ale i tak bych si ji pozval k sobě večer domů :)
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Někdy to bylo fakt trapné, ale i tak jsem se u toho dost nasmál, takže nemůžu jinak než za 4*
King Kong (2005)
Už dlouhou dobu mě nic nedostalo do kolen... King Kong to dokázal, dechberoucí scény s dinosaury, obří bitva Konga s Tyranosaurem,... ještě teď se mi potí čelo, kdyý si na to vzpomenu. A na druhou stranu veliký doják, při kterém sem si nádherně pobrečel. Vizuálně film vypadá fantasticky a působí opravdu velkolepě. Nebýt 10-ti minutové přestávky v kině, vůbec bych si nevšiml, že má film 187 min. Byl jsem prostě zaražen do sedačky a nepřestával se divit, i když první polovina filmu byla poněkud klidnější. Za mně každopádně 5* a dal bych i víc, kdyby to šlo.