Recenze (118)
Papírový dům (Netflix verze) - Vítejte na představení života (2021) (epizoda)
Postava se psychicky hroutí, protože právě zastřelila otce svého dítěte. Druhá postava: "Vím jak ti je. Já jsem kdysi bývala muž."
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
"17 let jsme se neviděli, ale we are always there for each other" Posilnit se před každým reunionem je zcela pochopitelné, ale nic se nesmí přehánět. Matthew Perry si vymyslel historku o operaci zubního kanálku v den natáčení, ale i divák okamžitě vytuší, co za vítr mu z huby vane.
Hlídka - A Near Vimes Experience (2021) (epizoda)
Jste si snad nepředstavovali Elaniuse jako hobo verzi Jacka Sparrowa? Z Vetinariho udělat ženskou, protože Zeměplocha má málo dobře napsaných a výrazných ženských postav asi...
Wonder Woman 1984 (2020)
Úplně směšně zadrátovana Gadot se 10 minut houpe na lankách v ocečku a mrká šibalsky na černý děti, aby splnila quotu. Triky absurdní, jakoby to dělali pro VHS a příběh se snaží být strašně inspirativní, divím se, že se těm hercům z jejich replik nekřivila huba. Ty hvězdičky jsou jen za těch pár sympatických herců.
Koruna - Země nikoho (2020) (epizoda)
Pět hvězdiček za nesnesitelnou Dianu, nemožného Charlese a otravné vřeštící dítě.
Probudím se včera (2012)
Takový pěkný téma a taková blbost.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 4 (2020) (série)
Trochu mi to připomíná Prison Break v průběhu sérií. Začalo to skvělé, první vloupaní super a pak to mělo skončit. Dál už je to pak jen horší a horší až místy trapné a hlavně hrozně hloupé. A ty postavy jsou všechny na zabití. K čemu geniální plán, když si na jeho provedení vybere ty nejlabilnější mukly z celého světa?
Papírový dům (Netflix verze) - Útok na stan (2020) (epizoda)
Chvílema zábavné, ale celkově hrozně hloupé.
Papírový dům (Netflix verze) - Technické KO (2020) (epizoda)
Není třeba něco řešit, vše nakonec stejně bude tak jak bude, i když to nedává smysl, takže můžeme během toho i hlásat jaké to je, když muž není muž. Trevor tuhle epizodu ještě nadhonotil.
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Nejvíc se mi líbila ta část, kde použili záběry z různých filmů.