Recenze (31)
Super (2010)
Bylo to vtipné, chvílemi velice, hlvavně scény zachycující jejich superhrdinské činy, nicméně celková myšlenka, náboženské podněty a závěrečná scéna mě nutí ubrat další hvězdičku. A ano Ellen Page je super.
První četa (2009)
Nevím, asi jsem čekal anime Vasiliva Zajceva. Toto bylo taková moc "duchařina" a akce byla přerušována těmi komentáři které nevím jestli tam byli zrovna nejprospěšnější
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Epic. Tady se "Roy" opravdu předčil
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
Už tam není ani ten trapný humor, který mě rozesmívá. Toto je pouze největší pro americká sračka co jsem kdy viděl.
Disaster Movie (2008)
1 za "Evil chipmunks". Jinak absolutní blbost
Kopačky (2008)
"Crime Scene"
Metalocalypse (2006) (seriál)
It's BRUTAL.
Šťastné a Veselé (2005)
War is just about the uniforms...
Mind Game (2004)
Naprostá dokonalost
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Dokonalé souboje, dokonalý soundtrack. Nujabes R.I.P.