Recenze (272)
Ochránce spravedlnosti (1985)
Toto je typická ukázka jak lze trestuhodně nevyužít Jackieho schopností. Už se nedivím, že se Jackiemu nepovedlo napoprvé proniknout do Hollywoodu. S tímto určitě ne. Maximálně tak na VHS spoločnosti Intersonic...Mimochodem je zde k vidění přehlídka asijských bobrů 80.tých let... 10.01.2009
Hranice smrti (2007)
Total brutal nářez až úchyláckej nechutnej nářez. 05.01.2009
Bojovník (1995)
Je to béčko, ale zatraceně dobré. Gruner se pěkně a pořád ohání. 31.12.2008
Tombstone (1993)
Vcelku dobrý western,ale zbytečně nadlouhaný. 31.12.2008
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Červenej je zpět a ještě v lepší formě než minule. Dvojka má vše co jedničce scházelo do nejlepšího hodnocení-víc efektů, akce, lepší děj atd. Spokojenost...... 27.12.2088
Americký gangster (2007)
Od Ridleyho bych čekal víc. Je to zbytečně nadlouhané s blbými kecy, ale je to logické poněvadž Russell a Denzel nic jinýho neumí. 22.12.2008
Má je msta (1998)
Určitě nejlepší film Garyho Danielse, ale i tak je to neskutečně amatérské a naivní. 28.12.2008
Hra smrti 2 (1981)
Choreografie Yuen Woo Pinga je super, ale porad to neni ono. 19.12.2008
Stmívání (2008)
Nepochopím jak mohl tento snímek se stát takovým tahákem. Jsou to 2 hodiny totální nudy. Jedna akční scéna mně opravdu nestačí na to aby zde bylo napsáno akční. 14.12.2008
Noc patří nám (2007)
Debilní thriller, debilní vše. Snad nejhorší je hudba. Jo, a něco je zde dobré-koza Evy. 10.12.2008