Recenze (199)
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
No to snad NE!!!
A co já? (2004)
Naprosto bez děje, nicotné.
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Výborný pořad, dokud jsem se dívala na Kdo přežije, nemyslela jsem si, že by mě nějaký jiný pořad mohl tak zaujmout. Prvotní názor na amazing race byl spíše negativní, jelikož bych řekla, že byl i ovlivněn mým vnitřním rozpoložením z toho, že na Kdo přežije končí "na úkor" nějakého jiného pořadu. Ovšem Amazing race mě nakonec úplně pohltil. Samotnému diváku nenabízí pouze zábavu a napětí, ale i určitý koncept poznání nových míst a lidské mentality v jiných státech. Momentálně jsem dokoukala 9. řadu, do této doby mi neunikl ani jeden díl, ovšem v poslední době dochází k opakování určitých úkolů a zemí, kde jsou úkoly prováděny. Navrhovala bych tak nějaké určité oživení, jakým byla např řada s rodinami. Jinak opravdu supr pořad!
Americká děvčata: Samantha (2004) (TV film)
2 - 3 hvězdičky
Armageddon (1998)
Po káždém shlédnutí tohoto filmu, znovu a znovu oplakávám Brucovu smrt :) Je to hold dojemný:)
Astronautova žena (1999)
Přidala bych hvězdičky za napětí, které provázelo celý film. Byla jsem napjatá jako struna, čekala jsem, co se přihodí, občas jsem byla na hranici šoku. Ovšem přišlo mi, jak celý propracovaný děj a struktura filmu byla na konci uťata a závěr mi přišel takový nehoden předchozí práce.
Auta (2006)
Tenhle animák se prostě povedl :)
Auto Moto Styl (2008) (pořad)
Moderátor byl tak pozoruhodný, že jsem nevěděla, jestli se jedná o pořad o autech či o komediální taškařici s trapnými vtipy. Opravdu "odborník" na pravém místě:)
Barrandovský videostop (2011) (pořad)
Nelze napodobit něco, co ve svým nejlepších letech bylo vynikající. Pouze parodie o několik let později dokáže pouze parodovat tehdejší úspěšný pořad...
Benga v záloze (2010)
Vtipné, občas kolidující na hranici trapnosti..;)