Recenze (667)
Curve (2015)
Ale jo, pro tyhle filmy mám slabost, za tři kvůli stupidnímu a nerealistickému chování hlavní protagonistky.
Story of…Tea (2016)
Slabé, snobské, málo informací o čaji a britské buranky jako průvodkyně dokumentem mě tam vcelku iritovaly.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Vopravdovej kult!
Kmotr (1972)
Mistrovské dílo ve všech ohledech.
One Piece (2023) (seriál)
No ty vole, asi přestanu čumět na novou kinematografickou tvorbu a najdu si jinej koníček, třeba začnu plést a nebo háčkovat, větší nuda než tyhle novodobý sračky to snad ani bejt nemůže.
Mluv se mnou (2023)
Casting sice za trest, ale jako horor nadprůměr, konečně!
Vocasy na tripu (2023)
Právě jsem viděl ten vůbec nejlepší film! Jsem pes v lidském těle vy zmrdolidi! Haf!
Barbie (2023)
Stačil trailer, abych věděl, že se na to dobrovolně dívat nebudu stejně jako na Transformers a podobný sračky, to že to sklízí kladná hodnocení, je obrázkem dlouhodobého úpadku intelektu lidstva, bravo. edit: vydrzel jsem u toho hovna 15 minut a zanechalo to trvalé následky
Pozor, straší! (1938)
Eeh..
Vyčkávání (2022)
Výtečný snímek! Neodpustil bych jí, ani jemu 🫡