Recenze (49)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Prvá séria "len" za **** , tých 5 si šetrím na ďalšiu ,a dúfam že aj ďalšie série, lebo Whedonovci si všetky seriály budujú pekne postupne. Tak druhá séria už za solídnych **** a pol, Na päť to ešte nieje ale počkám si keďže ďalšia séria je na ceste :-)
Alias (2001) (seriál)
Slabé 3*.Nudný špionážny seriál v ktorom agenti dokážu to, že sú skoro v každom dieli odhalení a musia utekať :-) keby tam nebola mystická a scifi dejová línia s Rambaldim tak už sa na to dávno vykašlem. Tvorcovia dokonca dosiahli to, že som začal držať palce všetkým "bad guys" iba preto, lebo časom sa hlavné kladné postavy stali doslova otravnými okrem Jacka Bristowa, Dixona a Marshalla. Kto ako tak rozmýšľal v seriáli inteligentne a logicky boli už spomínaní "bad guys" z ktorích podľa mňa bol naj Ricky Gervais ako Daniel Ryan - výrobca nedeaktivovateľlných bômb, škoda že sa objavil len v jednej časti. Pekne zahrala svoju mrchu aj Amy Acker. Potešili aj gueststars ako Quentin Tarantino, Christian Slater, John Hannah, Peter Berg, Isabella Rossellini, Lenya Olin, Tobin Bell a ďalší. A Jennifer Garner sa za 5 rokov naučila dôveryhodne zahrať iba zamračenú.
Angel (1999) (seriál)
Od prvej série postupne po štvrtú vynikajúce, prvých pár dielov piatej série trochu divných ale od polovice sa to rozbehne v starých koľajách. Podľa mňa lepšie ako Buffy , aj keď možno len preto lebo bolo len 5 sérií :))
Batman začíná (2005)
jednoducho nemám slov, vynikajúce :)
Bláznivá holka (2008)
Tento remake vznikol asi tak, že niekto z producentov si všimol aký veľký hit bol originál v Kórei, pozrel si ho a potom obsah veľmi voľne prerozprával scenáristom tak ako ho napadali jednotlivé scény ktore si zapamätal, upravili to na americké reálie a poď ho točiť bez ohľadu na to, že čo v pôvodnom filme fungovalo a prečo. Takto vznikla len umelá napodobenina originálu v ktorej nefunguje takmer nič a tak dokonale zvrzať aj najromantickejšiu scénu ktorá bola kedy natočená (Pachelbell + klavír + ruža) sa len tak nevidí. Za občasné svetlé momenty Elishy jedna *. Celý film dokonale vystihuje jedna scéna, teraz už neviem či to bolo pri squashi alebo kendo ale ako podmaz tam hrala TECHNO verzia Pachelbelovho canonu. Taká istá umelá napodobenina je aj tento film.
Castle na zabití (2009) (seriál)
Prvá séria *****, Druhá *****, Tretia *****, Štvrtá *****, Piata ****, Šiesta ****a pol, Siedma **** a Ôsma *** a pol za ten narýchlo zbúchaný záverečný diel.
Constantine (2005)
Neočakával som od tohto filmu veľa a bol som viac ako príjemne prekvapený.Super atmosféra, spád,výkony, hlavne Stormare. A po prečítaní komiksov som bol nútený stiahnuť hodnotenie na 3 a pol * lebo kvalít komiksového spracovania nedosahuje.
Čarodějův učeň (1977)
na tomto filme sme boli raz povinne v kine v rámci vyučovania celá škola :-). ďakujem učiteľom lebo to bol najlepší výber aký mohol byť pre 10 ročného chalana. dodnes na tento film veľmi rád spomínam, môj prvý horor. škoda že som ho už dávno nevidel. jednoznačne pecka od génia K.Zemana. ďakujem.
Dolryeochagi (2004)
veľmi dobrá športová oddychovka, striedajúca vážne a aj komediálne prvky. a scéna so starším hitom Life is life od skupiny Opus ma dostala svojou pohodou a bezstarostnosťou :-)
Hannibal (2013) (seriál)
1.séria *** a pol