Recenze (65)
Americká krása (1999)
Jsem si jistá, že to mohu hodnotit na plných 5 hvězdiček.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Těšila jsem se na to tak dlouho, ale byla to naprostá blbost.
Dokonalý trik (2006)
Někdy nepředvídatelné...až nepochopitelné.
Donnie Darko (2001)
Docela hodně podobné The Butterfly Effect...Jinak dobrý! Jasně souhlasím s komentáři, že nemusí se třeba pochopit celý děj a má to něco do sebe...ale nepochopila jsem pointu toho filmu... Takové slušné 4* určitě stačí! :-)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Tím, že to bylo celé natočeno v jedné místnosti se nic nezkazilo. I takové filmy bývají dobré. Ne, nejlepší.
Farma zvířat (1954)
Uberu jednu hvězdičku. Tak jako každý film se trošilinku liší od knížky, v něčem je kniha lepší, ale v něčem zase film...Určitě tento film chápu, jako skvělý námět George Orwella...
Fontána (2006)
Hezké, ačkoliv smutné. Perfektní výkon Rachel Weisz. Obdivuji.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Byla jsem docela překvapená, líbilo se mi to, asi proto, že z knihy jsem si téměř nic nepamatovala, kdyby jo, tak by to mělo určitě spoustu chyb! Tak jako všechny filmy podle knih!
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Krutý film, který v nás zanechá myšlenky, nutí vás přemýšlet. Jak něco takového mohli dělat v minulosti? Čekala jsem happy end, když všichni utíkali zachranovat. Ale přišli pozdě. Dveře se zaklaply. Kdesi z hora, z malého otvůrku se objevil chlapík z maskou a završil konec.
Intimní tajemství (2007)
Blbost.