Recenze (65)
Mluv (2004)
Velice šikovně zpracované téma dívky, jež byla znásilněna, mlčela tak dlouho, dokud nepřišel den, kdy všechno vyšlo najevo!
Jdi, žij a někým se staň (2005)
Šel, žil a někým se stal!
Skafandr a motýl (2007)
Nádherný film, aniž bychom zapřeli děj a smutek, který z filmu vychází.
Sedm životů (2008)
Líbilo se mi to, moc. Ani se Willovi nedivím, že se takhle zachoval. Když stratí v životě, to co miluje a nemá chut žít dál, tak alespoň věnuje lidem to, co potřebují a nechá je štastně žít. Myslím, že udělal dobře. Akorát mi bylo líto ženy, která se do něj zamilovala. Ale taky ji vlastně zachránil život. 80%
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Krutý film, který v nás zanechá myšlenky, nutí vás přemýšlet. Jak něco takového mohli dělat v minulosti? Čekala jsem happy end, když všichni utíkali zachranovat. Ale přišli pozdě. Dveře se zaklaply. Kdesi z hora, z malého otvůrku se objevil chlapík z maskou a završil konec.
Pacifický ohnivý kruh (1991)
Co může země všechno dokázat? Je to krásné nebo smutné? Každý děj má svou slabou negativní stránku, ale i pozitivní. Pojdme se pokochat přírodou, která nespí. Pojdme se podívat za civilizacemi, které se s tím naučili žít.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Velmi skvělá podívaná. Celý život Benjamina, který se narodil starý a zemřel jako miminko, se vyvýjel dobře. Myslím, že si život užil a měl štestí.
Předčítač (2008)
Jeden pitomý okamžik v životě změní celý život. Kate Winslet zahrála neskutečně skvěle. O hvězdičkách nemusím ani uvažovat. Plných 5*
Americká krása (1999)
Jsem si jistá, že to mohu hodnotit na plných 5 hvězdiček.
Velká ryba (2003)
Smála jsem se, plakala. Perfektní!