Recenze (65)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Tím, že to bylo celé natočeno v jedné místnosti se nic nezkazilo. I takové filmy bývají dobré. Ne, nejlepší.
Requiem za sen (2000)
Drogy, drogy, drogy. Je hodně filmů o drogách, ale ten mě asi dostal nejvíc. Hudba depresující, hodící se k filmu. Herecké obsazení skvělé. Je se na co koukat.
Intimní tajemství (2007)
Blbost.
Fontána (2006)
Hezké, ačkoliv smutné. Perfektní výkon Rachel Weisz. Obdivuji.
Sám doma 3 (1997)
Už tím, že udělali opravdu zbytečný třetí díl, tak ještě změní všechny herce. Blbost!
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Už nebyl tak jako jednička, ale pořád dobrý. :-)
Sám doma (1990)
Ono to bylo fakt super. Každé vánoce, když jsem byla malá. :-) I tedka se na to ráda kouknu. :-)
Panic je nanic (2006)
Nic moc, teda.
Kung Fu Panda (2008)
Velice povedená ''pohádka''. Dívali jsme se na to ve škole v angličtině bez titulek. Ale i bez nich jsem většinu pochopila.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Těšila jsem se na to tak dlouho, ale byla to naprostá blbost.