Oblíbené filmy (10)
Amélie z Montmartru (2001)
Kouzelný, úžasný, milý, příjemný, vyvolá úsměv, pohladí, potěší...a takhle bych mohla pokračovat ještě dlouho...
Moulin Rouge (2001)
Už od prvních chvílí jsem věděla, že jde o film, který mě dostane. A dostal. Byla jsem nadšená ještě několik dní po shlédnutí a jsem nadšená, kdykoli ho vidím znovu.
Pelíšky (1999)
Prolomit vlny (1996)
Trainspotting (1996)
Americká krása (1999)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Lola běží o život (1998)
Náhoda je prostě blbec. Film super, super, super. Bavily mě prostřihy typu A potom... A Lola měla hezký vlásky. Celkem jí obdivuju, protože já s mojí fyzičkou bych to asi neuběhala...