Poslední recenze (817)
Jedeme na teambuilding (2023)
Vzdyt tohle muselo vypadat otresne uz na papire...nechapu ze se nasel nekdo, kdo to vubec zainvestoval a ze se podarilo presvedcit vubec nejakou skupinu etablovanych hercu, aby se do te katastrofy pustili... naprosta prisernost, trapnost na trapnost, pokus o moderni Slunce seno rizle IT Crowd...ale ne, proste to nefunguje. Je to regulerne film u ktereho bych se stydel ze jsem v nem vubec hral....a pritom tak slibny namet.
Jack Reacher (2022) (seriál)
WTF? To mělo být jako co? Stupidní seriál se spoustou nelogičností a chyb, umělým (ale suprově nabušeným) hrdinou a velmi televizním zpracováním. U posledního dílu jsem reálně uvažoval o jedné hvězdičce a opravdu by mě zajímalo, proč má tahle blbina tak vysoké hodnocení.... a to jsem fanouškem akčního stylu 80. a 90. let... Velké zklamání!
Sněžné bratrstvo (2023)
Vzpomínám si, že původní Alive mě nějak extra i přes velmi silný příběh nebavil (ale možná je pravý čas mu dát další šanci). Society of snow je ale jiná písnička - syrové převykládání velmi silného a emotivního příběhu s neokoukanými herci, perfektním technickým zpracováním a skvělou hudbou (Giacchino se v mých uších konečně díky Batmanovi stal prvotřídním skladatelem a tady vzestupný trend jen potvrzuje). Souhlasím že délka 140 minut má spoustu hluchých míst, ale i možná díky tomu, že je film tak dlouhý a že si v podstatě prožíváte celý neskutečný boj o přežití společně s hrdiny, je závěrečná katarze naprosto odzbrojující, ale současně velmi citlivá. Díky podobným filmům si snad leckdo uvědomí, že jakýkoliv boj se prostě nikdy nesmí vzdát dokud není úplný konec! Bravo! 4 1/2*