Recenze (28)
Už teď mi chybíš (2015)
Celý film byl vlastně jen čekání na smrt a narození dítěte. Kdyby to bylo o půl hodiny kratší, tak by se nic nestalo.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Kdyby nebyl Revenant tak ukrutně a zbytečně dlouhej film, tak by to byla pecka a mohl mít plnej počet. Takhle 9/10.
The Whispers (2015) (seriál)
Vydržte těch pár úvodních dílů, které vás zasvětí do děje. Jsem u osmého dílu a asi si z bytu nechám odpojit veškeré elektrické spotřebiče a budu si svítit baterkou. 8/10
Jupiter vychází (2015)
- příšerní herci ✓ - tragickej scénář ✓ - létající boty - wtf? ✓ - přes dvě hodiny nudy ✓ - člověk(?) se sloní hlavou, mluvící draci, lebkouni a další nesmysly ✓ - krvavá rána na břiše zaplácnutá vložkou. A nebyla to vložka do bot ✓ - nahá Mila Kunis ✗ 0/10
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Chlap, který se promění na tisíce netopýrů a pomlátí sám celou armádu? Seriously?
Hvězdy nám nepřály (2014)
Hvězdy nám nepřály je nejmilejší a nejsmutnější film, jaký jsem kdy viděl. Uf, mám dost. Ještě že nemám slzný kanálky. Oh wait..
LEGO® příběh (2014)
Hustěnka!
Vše je ztraceno (2013)
One man show Roberta Redforda All is Lost je skvostá, dojemná, realistická a rozhodně ne nudná perla v moři survivor filmů. 10/10
Insidious (2010)
První půlka slušná, docela fajn lekačka. Na ně už jsem ale trochu starej a měl jsem chuť to vypnout. A kdybych to udělal, nic by se nestalo. Druhá půlka filmu byla nudná, až jsem u toho chvílema usínal. Takže ve finále velmi průměrný film. 50%
Gravitace (2013)
Sandra Bullock, ač už není nejmladší, zahrála skvěle. George Clooney měl celkem úsměvný hlášky a 3D konečně dávalo ve filmu smysl. Kde jinde by se taky mělo využít, když už ne ve vesmíru.