Recenze (1 229)
Sweet Girl (2021)
Isabela se mi líbí asi ve většině filmů, kterou jsem s ní zatím viděl. Je krásná, mladá, talentovaná. Ale taky hodně hodně malinkatá, takže věřit, že přepere jednou takového chlapa se moc věřit nedá. Sweet girl i přes to byl pěkný akčnák a krom nahoty tak nechybělo nic co takový akčnák má mít :)
Resident Evil: Infinite Darkness (2021) (seriál)
Zatím hodnotím jen první serii, která je podle všeho nejslabší. 4 díly poskytnou zajímavý konec, ale slabé první 3 díly. Netflix zatím nabídl jen to, tak uvidíme kam až se dostane.
Asistentka (2019)
Nechápu, že jsem to vydržel do konce. A když tu vidím i 5 hvěždičkové komentáře, nechápu ještě víc.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Jediné co mě bavilo byli opravdovné scény z přátel, proto byl seroš tak vynikající. Možná ještě "modní přehlídka". Bohužel jinak Reunion special byl propadák
Ragnarök – Konec světa - Série 2 (2021) (série)
Luxusní nápadité pokračování první serie. Norové o severské mytologii ví nejvíce, žádné americké sračky, ale pravý syrový seriál ze srdce jelena :) kdo viděl pochopí. Nejoblíbenější seriál poslední doby a opravdu je z čeho vybírat. Těším se na 3 serii
Bloodshot (2020)
Vlastně je to takovy univerzální voják (Universal Soldier (1992) ) jen s novou technologií. Nijak zlášť to neohromí, ale celkem zajímavé. Vin Disel není v žádných filmech moc dobrej herec, ale jeho kolgyňka je rozhodně koukatelná takže celkem fajn :) stojí za to vidět ano, víckát opakovat ? určitě ne
Cesta zpátky (2020)
Já teda půjdu asi proti většině a i když jsem B. Affleca nikdy moc jako herce nebral, vypadá to, že dospěl. The Way Back není nic co by jste už neviděli ani nečekali. Je to naprosto klasický příběh s ne úplně jasným koncem, ale i tak musím říct, že mě to bavilo. A o tom to je
Sexify (2021) (seriál)
Dobře se koukalo na jednu z hlavních představitelek. Ale aplikace, která funguje na základě, 2 minuty se někdomu dívejte do očí a je to asi nebude moc úspěšná :) celkově ale vtipné a dobře koukatelné a místama trapné
Poslední hovor (2019)
Last Call je naprosto depresivní, ale důvěryhodný film. Pokud jste citlivější povahy, asi byste se mu měli vyhnout obloukem, ale také příjdete o jedno s nejsilnějších zážitků, které je krásně natočeno i přes to, že v celém filmu neuvidíte více než tři lidi, z toho toho jednoho sotva 2 minuty. Last call má skvělou muziku a skvělé herce a věřte mi, že na děj budete dlouho vzpomínat.
Mulan (2020)
Nenechte se zmýlit slabím hodnocením. Mulan není vůbec špatný a kdo má rád starou Chinu nebude zklamán. Nechybí zde nic od chození po zdech až po nadpřirozené pohádkové bytosti. Mám tyhle filmy rád.