Recenze (1 229)
Tři kroky od sebe (2019)
Žádná velká pohádka to nebyla. Člověk do předu ví, že to nedopadne dobře, protože prostě takové nemoci vždy vyhrávají. Smutný, veselý, hezký příbeh. Rozhodně si zaslouží vidět.
Srdce z ledu (2021) (seriál)
A přesně proto by se dospělí neměli dívat na seriály pro děti. Zero Chill není vyloženě špatný, ale tolik dramatu není ani v Knight Rideru. Filmaři si asi mysleli, že když do jednoho seriálu narvou všecho co ke viděli, bude to pecka. I když se mi hlavní postava líbila, nikdy nepochopím jak by mohla mít krasobruslařka prdel jak čtyřskej valach a to nemluvím o její best friend. Ta by mohla z fleku dofukovat náklaďáky. Doufám, že nulový chlad bude mít nulovou šanci na pokračování.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Škoda toho konce, nedávalo to smysl, čekal jsem lepší dovršení jinak skvělého seriálu. Dost mě to bavilo a musím říct i překvapilo. Trojan je machr, ale nebyl vůbec špatný Neužil nebo Juditka :)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
První díly se mi hrozně líbili, ale pak jsem v tom viděl děsnou nelogiku vyprávnění. Doknčil jsem druhou sérii s tím, že další už opravdu vidět nemusím a je mi fakt uprdele jak dopadnou ty hlavní darebáci. Jinak naši překladatelé se fakt vytáhli - 13 reasons why = Proč ? 13x proto :D
Sabrinina děsivá dobrodružství (2018) (seriál)
Vůbec netuším proč podlední dvě série byli oproti prvních dvou špatné. Na sabrinu se celkově dobře koukalo, ale prostě ten začátek nasadil vysoko laťku, že to asi už nešlo překonat. Trošku škoda, protože zvlášt poslední série byla více méně o ničem až na ten závěrečný díl. Ale je dobře, že to skončilo. Pro mě za mě by to mohli zakončit i po druhé, ale fajn proč ne. Obecně ale musím říct, že se mi tato verze líbila víc, než ta původní.
To zvládneš (2020)
Bohužel většichna filmu byla spíš nudná a rozhodně ne vtipná. Co tomu dalo hvězdičku navíc je určitě Esmeralda Pimentel - mimochodem nechápu, že i když byla jedna z hlavních rolí, strčili ji v přehledu herců skoro až na konec :) Nicméně ona je opravdu krásná a ve filmu bylo radost na ní pohledět. Zbytek průměr s krásným Mexikem
Za každou cenu přežít (2020)
Aknčí je od slova akce, tady akce sice byla, ale tak špatná, že jsem celý film propsal na whatsappu. Bohužel nedá se nic dělat, mě to prostě nechytlo.
Teroristka (2019)
První půlka nuda, ale druhá naprosto luxusní. Teroristka mě opravdu mile překvapila i přes ten otřesně dlouhý začátek, kde se toho až tak moc nedělo. Vynahradila to druhá polovina zejména od části nahé Kristínky Svarinské, která pokud si dobře pamatuju říkala, že se už před kamerou od filmu Love nesvlékne. No naštěstí to nesplnila a pánové se můžou na co těšit. Ale nejde ani náhodou o nahotu, ale luxusní dialogy, kdy se to tak trošku zamotá :) Úplný konec před závěrečnýma titulkama mě opravdu pobavil. Prostě ty 4* musím dát
Euforie (2019) (seriál)
Možná výjimkou posledních dvou ukecanějších dílů jde asi o nejlepší seriál od dob Skins v této tématice. Ne že by poslední dva díly byly špatné, to vůbec ne, hodně se toho vykreslí a diváka nenechá usnout, ale pro mě osobně byla nejlepší osmička. Jinak Zendaya stčí s přehledem do kapsy ai nejlepší herečky dnešní doby.
October Faction (2020) (seriál)
Začalo to docela slibně, ale nakonec je to spíš zbitečná kokotina. Trošku škoda, protože jinak by mě to bavilo