Recenze (241)
Ona (2013)
No tak já nevím, pocit nadšení se jaksi nedostavil, takže opravdu nevím na které straně přijímače nastala chyba. Film byl zdlouhavý, místy nudný... Jako možný nástin budoucnosti dobrý (stejně dnes většina lidí komunikuje prakticky jenom přes mobil, tak proč to v budoucnosti neposunout, že ano?), ale pro mě to byly 2 hodiny skoro-nudy.
Blízko od sebe (2013)
Rodinné drama dle všech filmových učebnic (asi :). Sice film v polovině trochu začne pokulhávat, ale jako málokterý jiný film se zase dokáže rozeběhnout naplno. Nutno vyzvednout scénu ‚Eat that fish!‘ - je skvěle zahraná.
Napoleon Dynamit (2004)
Film tak hloupý, až je krásný! Nemožné scény jsou prodlužovány až na samý okraj únosnosti, kde se stávají zábavnými. A právě toto je to kouzlo filmu, který odkládáte a odkládáte a nakonec, když ho konečně zapnete, následuje hodina a půl zábavy.
Superbad (2007)
Tak tohle bylo opravdu super špatné..
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Není nad to se před státnicema vrátit do mladých let :) A tenhle seriál je k tomu jako stvořený!
William a Kate (2011) (TV film)
Ale jo, proč ne? Příběh o tom, jak se dal dohromady asi nejsledovanější královský pár současnosti. Jejich 'lovestory' je omílána pořád dokola, tady tomu jenom přidali dvě hezké tvářičky.. Koukatelné to je, ale asi jen jednou.. Tedy spíše raději jen jednou.
Nespoutaný Django (2012)
No páni. Dlouho jsem tenhle film měla v hledáčku a díky volnějšímu víkendu jsem se k němu konečně dostala. Opravdu skvělý film. Vypjatost některých scén je dechberoucí, snažíte se odhadnout co se bude dít, ale nikdy se nestrefíte, vždycky vás to překvapí. Některé scény pak jsou tak komicky vyladěné, že se válíte smíchy po podlaze (Ku Klux scéna). Parádní Tarantino ve všech směrech.
Nymfomanka, část II. (2013)
Tak první díl se dal alespoň koukat.. Tohle už bylo jen z povinnosti dokončit celek. No a konec? Všichni jsme to čekali, ale škoda, že to Lars nenechal být. Mohlo to tak skončit v lepším duchu, v klidném spokojení se se sebou samým. Ale oni ti seveřani si nedají říct...
Nymfomanka, část I. (2013)
K oběma dílům mě přivedla lidská zvědavost. A zase jsem si potvrdila, že mě ta severská tvorba prostě nebere... Dalo se na dívat, a i když je téma opravdu zajímavé, mě to prostě nevtáhlo.
Rock of Ages (2012)
Muzikály a vůbec hudební filmy mám ráda. Většinou přehléhdnu i to, že bez hudby by byl film o ničem. Ale v tomhle případě to prostě nešlo. Film se táhne jako nadrogovaný Tom Cruise, je bez většího děje nebo spektakulárního konce. Ano, písnička Don't stop Beliveing je velmi chytlavá (to už ví všichni fanoušci seriálu Glee), ale ten konec fakt nezachrání... Jedna hvězda je za Giamattiho a druhá za Zetu-Jones, tyhle vedlejší role byly zajímavější než hlavní postavy... Škoda, mohla z toho být dobrá podívaná.