Oblíbené filmy (10)
Prvotní strach (1996)
No tak k tomu pomalu není co dodávat! Edward Norton předvedl úžasný herecký výkon a Richard zůstal zcela zastíněn!!! No a ten konec - No páni! tak ten mě vážně dostal. 5* zaslouženě!!!!
Deník Bridget Jonesové (2001)
Úžsná René, krásný Hugh a ještě krásnější Colin!!!Skvělá kombinace+skvělý příběh!!Tak nějak si představuju depky dnešních třicátnic.No a hlavně nezapomenutelný začátek "All by myself..."BRAVO!!!!
Amadeus (1984)
Zápisník jedné lásky (2004)
Krásný romantický film o nestárnoucí lásce, která překoná všechno! K tomu si přičtěte skvělé herecké výkony všech 4 hlavních představitelů a vychází vám dokonalý romantický příběh... Už dlouho jsem si takhle nepobrečela.... (MTV Movie Awards 2005 : Best kiss - ta v děšti ;-) )
Láska nebeská (2003)
Vánoční klasika! Teď je zrovna před Vánoci a já úvodní písničku All I Want For Chrismas Is You nemůžu dostat z hlavy... Je to úžasný film s úžasnými herci o úžasné lásce a úžasném čase!!! Prostě Vánoce a láska patří k sobě a to přesně Love Actually ukazuje!
Dokonalý trik (2006)
Dokonalý trik, jak natočit dokonalý film....
Moulin Rouge (2001)
Ani ve snu by mě nenapadlo že má Ewan tak skvělý hlas jaký předvedl v tomhle úžasném filmu!!!!Samotný film mě velmi mile překvapil. Do kina jsem přišla znuděná, odcházela smutná z konce, ale zároveň ohromena Ewanem i Nicol!!Nejlepší muzikál který jsem doposud viděla!!!
Marná lásky snaha (2000)
Skvělá adaptaptce Shakespeara!! Trochu trhlá ale i tak skvělá! Tenhle film prostě zbožňuji!!
Vojákova dívka (2003)
No tak to jo! Říkala jsem si, to zas bude typický happyend-zůstanou spolu i přes to, že jde jejich láska proti proudu-ale světe div se! Totální šok mě ale čekal na konci, kdy se odkrývaly dnešní osudy postav...až do konce filmu jsem netušila, že je natočen podle skutečných událostí! To mi otevřelo oči...