Recenze (253)
Je to i můj život (2009)
Slabší 4. Zajímavý téma (podobný jsem před časem viděl v nějaký "Kriminálka - něco" a tam to mělo větší grády), ale nevytěžilo se z něj to, co se mohlo. Baldwin jako právník dobrý, sedlo mu to už v Norimberským procesu. Ale mezi desítkama filmů u tom, jak někdo celou dobu umírá, u mě na celé čáře vede Neklid.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Jasně že to je megasračka, ale v porovnání s takovou Hulicí, Píčátkama a dalšíma radostma z toho aspoň nebliju.
Bezdružice (2015) (seriál)
Hvězdičkovat nebudu, protože tímto nehodlám ztratit ani minutu času (no, na tu minutu bych se možná ještě ze studijních důvodů hecnul). Spíš by mne zajímalo, jestli zastupitelstvo vcelku příjemného, stejnojmenného západočeského městečka již podniká náležité právní kroky... Ještě jsem si vzpomněl, že mne kdysi pobavil překlad jména Kryštofa Haranta z Polžic a Bezdružic do angličtiny: Christopher the Bastard from After Spoons and Without Satelites...
Frekvence (2000)
Jojo, každá změna minulosti se promítne do přítomna... Trochu mi to připomínalo (problematikou) Osudový dotek...
Válečný kůň (2011)
Kýč? Jasně. Klišé? Jasně. Ale na mě to docela zafungovalo. Teda jako žádnej mega nářez, ale na deštivé nedělní odpoledne - proč ne? Jednu hvězdu dávám za Emily Watson, ta je dobrá snad ve všem.
Princové jsou na draka (1980) (TV film)
Jasně, je to blbost s totálně vlezlejma písničkama, ale za Bedrnova Mirečka (naše rodinná kultovní pohádková postava) tomu ty 4 s klidem dám.
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Kromě toho, že mě to hodně bavilo, mi to pomohlo objevit jako herečku Ivanu Uhlířovou, která mi v roli rozvádějící se paničky přišla naprosto skvělá.
El Paso (2008)
Za mě jo. Třeba proto, že jsem až do tohohle filmu nevěděl, že Rybová je slušná herečka. A líbil se mi i Prachař.
Přátelé Bermudského trojúhelníku (1987)
Přidávám se k těm, kteří mají nejraději první povídku ("Slečno, nešla byste se mnou tlačit mojí novou sierru?"). Druhá byla průměr a třetí, jak to říci, divná, nebo spíš divně blbá. Ale 4 za tu první v pohodě dám.
Neklid (2011)
Vzhledem k tomu, že jsem o tom nic nevěděl, nic nečekal a viděl to náhodou, tak jsem nemohl být zklamán. Naopak. Sem tam neškodí setřít slzu, když jich není moc ("Je to dlouhá cesta. Společnost se jí bude hodit..."). Ta buchta byla fakt hodně sympatická.