Poslední recenze (81)
Corporate Monster (2019)
Taká variácia na They live ale ináč celkom dobre
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Čo som to preboha videl?? Tak niekto si povedal že Fast and Furious zarábajú dost peňazí tak skusmé niečo podobné, z archeológov spravme špiónov a heslom dňa je lobotómia mozgu.
The Last Mountain (2021)
Miestami, zaujímavé, nudne, napínavé, zdĺhavé, dojemné taký úplný priemer v rámci tohto druhu dokumentu, Alpinista sa mi zdal oveľa zaujímavejší