Recenze (2 034)
Rudí prezidenti - Kněz komunismu - Gustáv Husák (2018) (epizoda)
Opět velmi dobře podaný dokument o další bolševické zrůdě. Za jeho osud by ho člověku bylo chvílemi až líto, ale za tím vším se pořád skrývá cílevědomá karieristická svině, která všechno podřídila cílevědomé cestě k moci. Zajímavé je v titulcích poděkování jeho synovi, zajímalo by mě, jak na otce hledí.
Rudí prezidenti - Poslušný generál - Ludvík Svoboda (2018) (epizoda)
Velice dobře udělaný dokument. Svobodův osud je v mnohém podobný osuda Edvarda Beneše, ale i Emila Háchy. Prezidenti obklopení nepřáteli a zrádci.
Ztratili jsme Stalina (2017)
Nejhorší na tom je, že to takhle klidně mohlo ve skutečnosti být, do puntíku. Nedivím se, že z toho rusákům cuká oko. Ať mi někdo něco říká o divokém západu - dokud si budu moc vybírat světové strany, mám vždycky jasno.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Příšerně čínský film. Samej žlutej s titulkama.
Big Man II. - Bumerang (1988) (TV film)
Tohle je v podstatě nedokoukatelné.
Skrytá království (2014) (seriál)
Dal bych šest, padá mi z toho držka na zem. I když teda mám už i podezření na CGI.
Lampasy (1981)
Hrozně řídká komedie, které chybí to podstatné: humor. A ten konec s rusákama je tak dementní, že váhám jestli ještě jednu neubrat.
Spolu (2022)
Veronika Žilková si tu v podstatě střihla podobnou roli jako ve Švankmajerově Otesánkovi. Zahrané je to dobře, podruhé to vidět nepotřebuju a za mě je to zbytečně dlouhé.
Ape (1976)
Památná scéna, kdy obří opičák fakuje nepřátele prostředníkem, stojí za vidění. Jinak film k hovnu.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Asi tak na úrovni Power Rangers.