Recenze (2 033)
Druhá světová válka v barvě - Blesková válka (2009) (epizoda)
Pěkně podané shrnutí, jak fungoval blitzkrieg, co se stalo v ardenském lese a u Dunkerque. Taky co provedli rusáci polákům a jak začínala válka na moři, včetně boje / neboje u La Plata. Pochopitelné, srozumitelné, názorné.
Vesmírní žraloci: Nenažraná strana Měsíce (2022)
Samozřejmě je to neskutečná píčovina, kde dostává na prdel nejen logika a fyzika, ale já jsem se vlastně docela bavil
Americký ninja 2 (1987)
Rvačky už jsou tu spíš jak Spencer / Hill. Ale musím ocenit tu synťákovou hudbu.
Americký ninja 4 (1990)
Mizerný film.
Druhá světová válka v barvě - Přicházející bouře (2009) (epizoda)
PERFEKTNÍ! Velice věcný a srozumitelný komentář objasňuje souvislosti vedoucí k druhé světové válce. Barevný materiál už je jen třešnička na dortu.
Beyond the Mind's Eye (1992)
Někoho, kdo od mala vyrůstal na demech z C64 a Amigy, to rozhodně nešokuje ani nepřekvapí, na druhou stranu je ale přesná cílovka tohohle filmečku, protože ho dokáže docenit. Mimochodem, film má padesát minut a z toho celá jedna pětina jsou závěrečné titulky!
Gigakong vs. Zlozilla (2021)
Spoiler: vyhraje vopice. Konec spoileru.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Léty HODNĚ ohraná, ale stále výborně natočená a zahraná pohádka. Až se nechce věřit, kdo jí režíroval.
Vynález zkázy (1958)
Jak mě moc nebavila knížka, tak film je absolutně úžasný.
Přání k narozeninám (2022)
Rval jsem si v zoufalství vlasy celou dobu, co na to manželka koukala.