Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Co k tomuhle seriálu dodat? To co vymysleli pánové Grant a Naylor bych nevymyslel ani po konzumaci kila halucinogenních hub. Všechny postavy naprosto vynikající. Jejich hlášky bych mohl odříkávat do nekonečna. Já prostě nemám co vytknout...
Simpsonovi (1989)
Není co dodávat...Tomuto seriálu jsem věrný od malička...
Ajťáci (2006)
Haló, haló! (1982)
Můj oblíbený seriál není zrovna nejnovější, ale pobaví vždycky. Kavárník René v zajetí své ženy Edith, dvou servírek, němců, partizánů, anglánů, komunistickým odbojem atd. Prvotřídní výsměch válce a všemu co se v seriálu vyskytne. Každá postava má svoji specifickou hlášku, kterou si nikdy neodpustí. No prostě paráda...Hřeji bodré podoledne.
Futurama (1999)
Animovaný seriál bez hranic...
Útěk z vězení (2005)
Většinu dílů první serie jsem sledoval se zatajeným dechem a hltal každou vteřinu. Dokonalé napětí, momenty překvapení a pak úleva, když dozorci nepřišli na to co se ve vězení kuje. Druhá už byla o něco slabší, ale pořád byla hodně dobrá, skrývání se a dokončování promakaných plánů Micheala Scofielda s detektivem FBI Mahonem v patách. Třetí už značně slábla a spolu se slabou čtvrtou se změnila v nastavovanou kaši. Z hrdinů se stali Copperfieldi co nespí, nejedí a dokonce už pracují pro Společnost a kdesi se tam vzala i Michealova máma, coby kupec Scylly. Proboha, tohle už mělo před dvěma seriema skončit...Přesto nechám 5* za tu našláplou první půlku celého seriálu a taky za roli T-Baga.
Teorie velkého třesku (2007)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Mr. Bean (1990)
Nejde neznat, nejde se nesmát...