Recenze (24)
Láska na ostří meče (2008)
Love is not measured by time. ---- Dad, we will repay his kindness with kindness. Not with my love.
Rosario to Vampire - Season 1 (2008) (série)
Och, strata času strata času pre mňa. Aj pre tých, ktorí to prekladajú - to by ma mohli radšej naučiť karaoke. 1* za animáciu a ženy. :D
Wanted (2008)
Tak to teda boli úchvatné efekty......? Hm, čo iné tam bolo dobré?
Můj soused Totoro (1988)
Oh, tak tak toto bolo veľmi krásne a usmievavé. Aj ja chcem mačkobus a chlpatú usmievajúcu guľu! A ešte takú zlatunkú sestru.
Hrdina (2002)
Skvelá hudba. Jednoduchá ale pri tom zaujimavá zápletka. Skvelé boje...ah...ale možno bez toho lietania by to bolo tiež dobré..
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Pekná animácie, pekné boje, niekoľko dobrých vtipov (ostatné suchota), hudba mi trhala srdce, (okrem Ikue Aszaki, Tsukioka Yukiko tie medzi tými umelými kvetmi boli živé orgovány). Hodnotenie slabé 4* .
Vampire Knight (2008) (seriál)
Tak nič teda, ani po druhej serií som nezmenil názor. Ale ako vidím, tak to začína byť akosi populárne u teen dievčatiek.
Princess Tutu (2002) (seriál)
Do toho šiesteho dielu som mal divné pocity, mravcožrút. tučniak, mačka....Predýchal som to. Neskôr som od toho oči neodtrhol. Krásna hudba, jednoduchý ale pritom skvelý dej. Zaslúži si 5* .
Mušiši (2005) (seriál)
Toľko vecí ma napadá ale vôbec to neviem zformovať, súhlasím so Subjektív. 5*!
Tenši kinrjóku (2000)
Bolo by to oveľa lepšie keby toho nebolo tak málo. Je to nedotiahnuté, hudba nič moc, animácia statická. Potrebovalo by to viac dielov. Silné tri *.