Recenze (3 651)
Útok z hlubin (1999)
Docela slušná jízda. Pokud se přehoupnete přes začátek a řeči o Alzheimeru a odbornou hantýrku, ve které se těžko orientujete, můžete se bavit. Vše, co jsem chtěl dále napsat, již je napsáno :-)
Animální přitažlivost (2001)
Vždycky mě hodně naštve, když není nosný námět dobře využit. Snad příště. No a taky bych chtěl podotknout, že Ashley Judd není třeba...třeba Meg Ryan ;-)
Kill Bill 2 (2004)
Klady: hudba a Billův monolog o Kentovi/Supermanovi. Zápory: To ostatní.
Ozvěny mrtvých (1999)
Pro některé nadpřirozené filmy je problém v jejich přirozeném konci. Tak. Tady bych vyzdvihl Davida Koeppa, Kevina Bacona, který "musí kopat" a několik svěžích nápadů. 70%.
Devil in the Flesh (1998)
Jako thriller nic moc, to jen Rose McGowan je prostě sexy...
Bolero (2004)
Ta Bára Seidlová tam skoro nehrála! Taky bych to neviděl na takovej průser...OVŠEM: kamera je zajímavá, ale až moc neklidná, hudba též, ale docela jednotvárná a navíc si myslím, že Markétě Zinnerové se špatně píše "pro dospělé." Jako detektivka to v podstatě nezaujme a současnost je jen plakátově načrtnutá. Nejhorší výkon předvedli IMHO Kraus a Štefánková (ta to ale vynahradila tělem), nejlepší jasně Anna Polívková. A Harapes & Vančurová jako rodiče - docela zajímavé cameo :-) Celkově vzato další film z řady (i když jsem se taky zasmál, někdy chtěně - bodyguard luxuje, někdy nechtěně - ožralu zatýká commando.)
Rychle a zběsile 2 (2003)
Ach, nechápu vás, vy ubozí, co vás furt tak rajcujou auta...
Mistři (2004)
Jedna moje teta bydlí v absolutní prdeli světa. Ta vesnice má sice několik desítek čísel, ale když se tam projdete třeba i v pravé poledne, myslíte si, že má obyvatel jen pět. Tím chci říct, že pokud tvůrci chtěli vyprávět o několika jediních, nemuseli představovat lidi ze širokého okolí atd. atd. Tenhle film je neuvěřitelně těsným spojením reality a jakéhosi "soukromého světa", do kterého všichni utíkáme - to je vyjádřeno i těmi iluzemi, které mají všichni zůčastnění - ta si myslí, že ji miluje, ten zase, že má hospodu a onen, že není Cikán. V takovém zapadákově se asi nic jiného než pít, souložit a dívat na hokej, nedá. A člověk, tváří v tvář hokejovým a jiným úspěchům (které se vám mimochodem stejně vykouří z hlavy několik dní potom, co reprezentanti přistanou se speciálem v Ruzyni) si je vědom malosti a marnosti svého života. Snímek byl opravdu nečekaným zážitkem - tragikomickým, smutným, ale i radostným. Nejen Svěrákova Jízda je důkazem, že se dnes dají točit vynikající filmy za málo peněz. A ta hudba, Legas? Vynikající! :-)
Gothika (2003)
Atmoška i režie pěkná (hudba se maximálně povedla!), ovšem naprosto mě to nechytlo, ani emocionálně (příběh a postavy), ani herecky (maximálně tak Robert Downey Jr.), i když je pravda, že po druhém shlédnutí se divák baví stejně a taktéž je pravda, že Mathieu Kassovitz dokáže občas vykouzlit i nějaký ten pěkný obrázek..
Malý indián ve městě (1994)
MOHL BYSTE PROSÍM ŘÍCT TOMU CHALPCI, CO JE S VÁMI, ABY NÁM NEMOČIL NA NOUZOVÝ VÝCHOD? Při všech směšných paradoxech, kdy se Indoš dostane do civilizace, je snad každému jasné, jak to nakonec dopadne, takže za tři.