Recenze (3 651)
Zorro (1990) (seriál)
Hm...Zorro je sice hrdina, ale taky jenom člověk...prostě se o jeho osud divák nikdy nebojí tím pádem se s ním taky nikdy neztotožní...vždycky z kterékoliv pasti vyvázne...nějaké to napětí by neškodilo! (Není to MacGyver, i když ten byl taky pošuk :))) Slabota...asi jsem moc náročný, abych chtěl od takového tématu něco víc...film o Zorrovi jsem naštěstí neviděl :-)
15 minut (2001)
Jsem na Karla Rodena samozřejmě taky hrdý a tak... ale nejvíc mě zaujal Oleg Taktarov...jeho role je doslova chameleonská...
Poslední skaut (1991)
Tohle opravdu ne. Podle mě by měl mít akční film nějakou protiváhu a ta vážně není v tom, jak Willis řve na třináctiletou holku a ona na něj. Nemám nic proti větám typu NECHCE MI HO VYKOUŘIT či AŽ JÍ BUDE ČTRNÁCT, BUDE S NIMA ŠOUSTAT, ale pokud se tohle děje celý film, vydává se to za skvělé hlášky a divák se nemá možnost z toho vzpamatovat, nějak mi to nesedí. Párkrát jsem se zasmál a dvakrát lekl, ale abych přehršloval hvězdičkama, to tedy ne. Nebe je modrý, voda je mokrá, ženský maj tajemství. Některý filmy ne.
Hadí oči (1998)
U sledování snímku jsem při slově klišé nějak vypnul, prostě jsem si nemohl pomoct. Mnohem důležitější pro mě byla forma. A ta je naprosto bravurní. Dějová jízda a Gary Sinise v roli a la Výkupné jsou totálně supr.
Vánoční prázdniny (1989)
Pro rodinku Griswoldovic mám slabost, ale tahle taškařice mi přišla ze všech nejslabší. Hodně často dochází této komedii dech...ale na druhou stranu to nebylo tak často a protože se mi předcházející pokračování líbila naprosto absolutně, dávám čtyři...
Šmoulové (1981) (seriál)
Narozdíl tento animovaný seriál si udržel svou laťku a nestal se jen sezónní záležitostí, jako (naštěstí!!!) Pokémon, i když tento také časem ztrácí svěžest. Ale to je přirozený jev...
Pokémon (1997) (seriál)
Děkujeme "řediteli" Železný! Děkujeme všem, kteří se snaží zničit lidem vlastní názor a IQ už v mladém věku! Aby taky ne, když jde o prachy...teda o diváka!!! Víte co? Běžte se s tím vysrat!!! Vy špatně vyrobení intelektuálové, kvůli kterým musí daňový poplatník vysolit peníze a kteří už roky kurví vkus českého televizního publika!!! Horší než tohle lejno jsou snad dementní reklamy na Bárbíny!!! Ale to by musel být odpad na třetí... :-(((((((((((((((((((((
Já to tedy beru, šéfe...! (1977)
Od dvou hvězdiček zachraňují tento film jen scény s Marií Rosůlkovou a v podstatě všechny "od domácího krbu." Zbytek je jako tradičně u Schulhoffových komedií stojatý - ty fórky mohly fungovat tak dva, tři roky po natočení snímku...
Bio Ráj (1988)
Jeden filmový polibek za druhým.
Vůně cibule (1975)
No vida! Proti lidem, kteří se k vám chovají zle, můžete bojovat i zeleninou!!! :))) Programová prostoduchost snímku není vůbec na škodu a pokud divák tento úmysl přijme za svý, bude se královsky bavit...taky je proč, že.