Recenze (34)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
brad pitt - motherfucker good actor :)
District 9 (2009)
bomba !
Hanebný pancharti (2009)
jeden z najlepších filmov aké som v kine videl... /až nie najlepší/
Veřejní nepřátelé (2009)
očakával som rozhodne viac...
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
zdrogovaný Johnny Depp = 3* toť vše
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
v rámci žánru je to paráda 70%
Terminator Salvation (2009)
akčný nárez ako sa patrí...
X-Men Origins: Wolverine (2009)
dostal som čo som chcel 4*
Ve jménu otce (1993)
strhujúci filmový zážitok
Zack a Miri točí porno (2008)
"Bludný Holanďan" :D