Recenze (991)
A co když je to pravda? (2005)
Romantická komédia celkom slušnej úrovne. Rheese ja síce nemusím, ale suma sumárum bol ten fim celkom milučký.
Ad Astra (2019)
Výborna hudba, super herecké výkony, tajomnosť a psycho analýza jednej skoro stratenej existencie, keď sa dozvie, že jeho otec, hrdina... ktorý sa o neho nikdy nezaujímal, predsa len žije, po tom čo sa pred 30rokmi stratil vo vesmíre... a asi až taký hrdina zase nie je... záver síce ok, ale mohol byť hlbší. 65%
Addamsova rodina 2 (1993)
Jednoznačne najlepší bol detský tábor. Úsmev Wendesday :))) jednoducho super. Zaujímalo by ma, ako dlho ho filmovali. Inak celkom dobré...
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Abolútna špička čs filmu. Michal Dočolomanský a Miloš Kopecký vo svojich najlepších roliach. Skvele zábavné a pozerateľné prakticky kedykoľvek. Na každú reprízu sa teším.
Adela show (2010) (pořad)
je to slabota... adela mala uz aj svetlejsie momenty, ale zeby to bola relacia na ktoru cakam... to urcite nie je a ani nema na to potencial. Vrchol vsetkeho bolo polosfetovana bartosova na dne ktora tam nezmyselne blabotala...
Aféry (2010) (seriál)
Ako dokumentárny seriál o vzťahoch a rozvodoch je to celkom vydarené... Taká oddychovka, hlavne pre mňa... mám k rozvodom špeciálny vzťah :o))))
Afrika I. – Z Maroka na Kilimandžáro (1952)
1947 - dvaja odvážni chalani, mohe obrovské vzory… fantastický počin aj dokument… Nádhera
Agenti S.H.I.E.L.D. - Série 1 (2013) (série)
so far so good... v jednoduchosti je krása a to Shieldáci dokonale využívajú. Scénáre rôznorodé, hrdinovia sympatickí, časté prepojenia na iné Marvel svety vôbec nie sú otravné, takže o mňa za 80%. Ľahko stráviteľné kino.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Videné všetky 4 série. Seriál nestratil ani tempo, ani napätie až do konca. Od začiatku to bola veľmi slušná jazda. Žiadne stupídne teens wampires, ale brutálny boj o prežitie dvoch druhov. Skvelé prestrihy do minulosti, ktoré vždy dodajú príbehu šťavu, zaujímavá paralela s nacizmom. The Strain je jednoznačne lahôdka pre milovníkov kvalitných hororových seriálov. Obsadenie je až na malé výnimky veľmi slušné. a hlavne... zatiaľ to pre ľudstvo nevyzerá dobre :))) ....po pozretí všetkých častí: nakoniec sa neskončilo až tak zle ;o)
Agresivní virus - The Last Stand (2017) (epizoda)
Takmer epické zakončenie... Obetujú sa nakoniec nie tí ktorých by si si mohol myslieť...;o)