Oblíbené seriály (10)
Ulice (2005)
Kdysi jsem měl dvě hvězdičky, protože to byl seriál losserského typu, ve kterém se dalo dívat jen na šťavnatou mladou Terezku a dechberoucí Adrianku. Teď však sleduju na netu každý díl a občas si opravdu připadám, že to je možná naše ulice... Jediný současný Kčs (koukatelný český seriál)
Hospoda (1996)
Znělka Hospody byla první písnička, kterou jsem se naučil na akordeon :) Každý díl má říz, sálající pohoda prošpikovaná fórky i filosofickými diskusemi. Parádička! Všechny díly jsou k dispozici na youtube http://www.youtube.com/watch?v=3DCVHK6WOIQ
Chalupáři (1975)
Sovák, Kemr, Bohdalová, co chcete víc?
Profesionálové (1977)
Sex ve městě (1998)
Simpsonovi (1989)
Útěk z vězení (2005)
První díl skvělý. Druhý díl skvělý. Třetí díl skvělý. Konečně seriál, u kterého nemám pocit, že byl komerčně natahovaný. V každé sérii jiný náboj. V úvodní sérii poutavě vykresleno prostředí a vztahy ve věznici, další díly zachycují chování zločinců na svobdě a (zatím) poslední řada ukazuje krutou realitu věznic v méně vyspělých státech. I já měl o Scofielda strach, že tam nemůže přežít. Ale Scofield není člověk, Scofield je bůh!
Zoufalé manželky (2004)
Seriál se mění díl od dílu. Původně skoro extrakomedie postupně přechází v drama ukazující rozporuplné a místy až smutné životní cesty manželek http://www.youtube.com/watch?v=Yn7RbyTZzf0&NR=1. Eddie je sexy mrcha, která mě naprosto odpuzuje. Carlos je snad nejlepší chlap, jakého jsem kdy "poznal". Rozumí ženám, je hodný, spravedlivý, má milionový účet na Kajmanech a skvěle se stará o děti. Linet je rázná žena a, mezi námi, takové typy mě vždy dokáží rozžhavit. Susan je naprostý pako a takovou fúrii jako je Bree van den Kampová bych zastřelil. Ta je naprosto k uZOUFÁNÍ. Klid! Je to jenom seriál...