Recenze (413)
Tajemství oceánů (2018) (seriál)
Neustále opakování: "...A teď si ukážeme, jak bude vypadat místo po vypuštění..." dokáže po nějaké době být velice repetitivní a značně otravné. Kratší stopáž a snížení počtu opakování animací by neublížila. Tak či tak první série dokáže navnadit a především díl s Egyptem, Atlantidou a Mongolskou flotilou mě neskutečně bavil. Druhou sérií se však asi už neprokoušu. 75%
Mistři drinků (2022) (pořad)
Nevím, jestli je to tak šíleně umně sestřihané, ale jak jinak může vyhrát někdo, kdo je dost často kritizován a člověk, nad kterým se po každé rozplývají, nikoliv. To opravdu stačí Afroameričance říct: "... ráda bych, aby byla symbolem toho, že i ostatní černí se mohou stát barmanem"? Že by hyperkorektnost opravdu neznala mezí, nebo by se snad hodilo napsat hyperpokryteckost? Trochu mi to připomíná výhru Ukrajiny v eurovizi. Prostě politické rozhodnutí. Snažení ostatních to naprosto dehonestuje. Smutné. 55%
Výpadek (2022)
Naprosto nechápu rezignaci na jakoukoliv logiku při probíhajících bitkách ve stylu "já bouhačkou, oni pěstmi", když scénu před tím drželi v ruce samopal. Jediné, co trochu potěšilo, je (psáno hodně škodolibě) hodně senilní Nick Nolte a tlustá Abbie Cornish. Dám tomu o procento víc než je na ČSFD, abych nežral. 37%.
Tohle je ráj (2012)
$R@čk@
Jedině Tereza (2021)
Klasickej českej hnůj, kterého v českých luzích a hájích najdete tuny. Viděno náhodou. Nikdy víc 35%.
Lego Masters (2022) (pořad)
Vynechme, že je lego můj veliký koníček od útlého dětství. Forma pořadu, pokud by šlo jenom o stavění, by snad šla přežít. Ale proč je kurva hodnoceno na základě toho, jak se lego na konci rozbije ve zpomaleném záběru? Kdo tohle vymyslel? Duo moderátorů nebudu nějak extra komentovat, postačí: jen hrůza děs běs, afekt - československá klasika současné televizní produkce. Rád bych se podíval na další díl, ale... 18%
Spolu & Hladoví - Moravský kras (2022) (epizoda)
Kriste pane, většinu pořadu poslouchat afektovaný a naprosto nevtipný kecy otec/dcera je vážně úmorný. O samotných podnicích se člověk téměř nic nedozví. Je to pořád o vaření nebo o Hejlíkovic rodině. Hejlík pobavil: "Všechen čas volný, kterého mám šílěně málo, chci věnovat své dceři" a proto hned při první scéně přijel pozdě. Kokot. Novodobá tvorba česká je opravdu marnost nad marnost. 23%
Mrazivá past (2021)
Ve věcech vašeho bratra jsme něco našli. Jo a co? roztrhaný katalog kamionu. Skutečně, jak je to možné? Ne jen nekvalitně napsané dialogy, ale i celá zápletka je superblbá. Tohle je prostě slabý jak po 30. louhovanej čaj. Jak jsem Nelsona měl v podobných akčnácích většinou rád, tady je nejotravnější ze všech zúčastněných. Přitom námět docela fajn. Ač mě béčkový akčňáky nevadí, tohle mě opravdu ani trochu neoslovilo 45%
Matrix Resurrections (2021)
Člověk jde do kina s prakticky nulovým očekáváním a přesto odejde naprosto znechucen. Největším překvapením (bohužel negativním) je pro mě úroveň vizuálu, která je po 20 letech na úrovni 20 let před původním matrixem. Smutné. Jalový příběh a extrémní ukecanost též ničemu nepomáhá. Dlouho se mi nestalo, abych chtěl vypadnout na Spáčilku. 38%
Tampa na prodej (2021) (pořad)
Lehký spin-off k Makléřům z Hollywoodu. Akorát jsou tam všechny černošky a ještě tak 3x víc silikonový a afektovaný. Zase tak moc guilty pleasure nepotřebuju. 23%