Recenze (177)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Seriál, který jsem měl po první 3 sezony velmi rád, geekovské zaměření a správně pošahané postavy z něho dělaly velmi originální počin. Bohužel tvůrci se během 4. série rozhodli onu povedenou "geek show" přetransformovat na vztahovou komedii, což se mi osobně vůbec nepozdává. Chápu motivaci autorů, masy tohle mají rády a oblíbenost seriálu o tom svědčí. Howard a Leonard dostali holku a jejich postavy jsou téměř zabité, veškerá zábava stále stojí na "Sheldon je magor", nově navíc na "Amy je taky magor" a mě už to prostě pomalu začíná nudit... 5* hvězdiček nechávám, ale vyřazuji z topky.
Útěk do divočiny (2007)
Zatraceně působivé a inspirativní. Nestává se mi často, abych v závěru u něčeho takhle vyměknul. Respekt.
5 proti 5 (2007) (pořad)
S Petrem Novotným velmi dobré, opravdu jsem se bavil a sledoval téměř každý den. Nechápu demenci Primy, takto naprosto zničit zavedený formát, přivést rádoby moderní studio, nahraný reprákový aplaus a zejména nového moderátora. Lesák je zoufale slabý a posílá pořad na dno...
Ajťáci (2006) (seriál)
Výborný britcom z prostředí IT s vynikající trojicí hlavních aktérů. Seriál odstartovala velmi silná první série, která z IT Crowd sama o sobě udělala kult. Druhá započala odzbrojujícím prvním dílem a ultimátní úvodní scénou v dílu druhém, pak už to bohužel bylo všelijaké a tvůrci začali imho sázet na lehce vulgární humor. Postava Douglase je naprosto nechutná, a šarmu a vtipnosti Denholma nesahá ani po kotníky. Ne, že bych se nebavil, ale nakonec druhá série byla v součtu spíše zklamáním. --- Třetí série ale byla velmi povedená a (ačkoli výhrady k Douglasovi zůstávají) vrátila IT Crowd opět na pomyslný vrchol britcomů. --- S čtvrtou sérií je to zas jak na houpačce, jsou tu naprosto neuvěřitelné díly a jsou tu díly vyloženě hrozné. Přesto všechno nedám na tuhle partičku dopustit.
Arthur a Minimojové (2006)
Je to dynamické, je to svižné, pěkné a zábavné. Povedený animák se sexy princeznou.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Svět míří do záhuby.... Z tohodle seriálu mi naskakuje husí kůže.
Pokoj č. 10 (2006) (seriál)
Je to bohužel celé takové béčkové. Zajímavý námět trochu zazděný zpracováním, ale jako oddechovka dobré a určitě stojí za zkouknutí.
Polibek pod jmelím (2006) (TV film)
Sice předvídatelný, přesto příjemný rodinný snímek na nedělní odpoledne. Nechápu, co se vám na tom nelíbilo? Někteří, zdá se, mají potřebu strhat, co se dá... Michael Shanks je velmi sympatický herec, škoda, že nedostává moc šancí.
Po právu (2006) (seriál)
Velmi originální a sympatická kriminálka, která dokáže zaujmout něčím jiným než supermoderními technologiemi a efekty ala CSI. Její devizou jsou sympatičtí hrdinové, nevšední případy a chytré způsoby jejich řešení. Kvalita dílů první série si drží vysokou úroveň a je škoda, že byl seriál zrušen. Kriminálky příliš nevyhledávám, ale u této jsem se doslova těšil na každý díl. 4,5*
Potomci lidí (2006)
Neskutečné vizuální orgie, post-apo atmosféra blízké budoucnosti, deprese a malé světlo na konci tunelu. To vše doplněné skvělým Clivem Owenem a mou oblíbenou Julianne Moore. Ústřední námět může někomu připadat v době genetického inženýrství přitažený za vlasy, ovšem nebylo by to poprvé, co si člověk hraje na boha a příroda se k němu otáčí zády. Co ale vynáší tento snímek hodně vysoko, kromě vizuálna a hudby, jsou herecké výkony a už zmíněná hutná depresivní atmosféra, která mě naprosto pohltila.