Peabody

Peabody

IT. N

Česko
osoba s láskou k filmu

0 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 7 10 13
    • 18.4.2018  10:04
    Humr (2015)
    **

    Na začátku jsem byl velice spokojen, zvláštní konstrukce sociální sítě ve které se pohybují postavy je neotřelá a zaujala mne a s chutí jsem si zkoušel dekódovat c o se smí, nesmí, děje a neděje. Bohužel druhá polovina filmu jde krok za krokem pod kytičky, protože zvláštní vztahy v hotelu se posouvají do nečitelných vztahů v komunitě lesa, výlety do hotelu a města nedávají moc smysl, víc a víc se autoři soustřeďují jen na styčné body dvojic, film ztrácí tempo (poručuje i vlastní nastavená pravidla soužití, jejich porušení se někdy tolerují a někdy nikoli) a podle mne filům ztrácí i smysl. Konec jsem už sledoval jen z lehce zoufalé zvědavosti, kam to chtějí autoři dovést, za což jsem byl po zásluze potrestán.

    • 7.4.2018  17:33
    Sukňa lenže zelená (TV film) (1988)
    **

    Podle mne to komedie vůbec není, je to příběh ze života vojand /s občasnými řertovnými scénami, to ano, ale zápletka je zcela vážná). Kdyby byl ten příběh o klucích, bude to taková skoro bakalářská story, nijak odlišná od stovek jiných, nováček se těžce sžívá s kolektivem, rodiče nechápu, proč jde na vojnu, partnerský vztah naráží taky na problém že s vojákem z povolání bechce každý být, předsudky atd . Nakonec ale síla kolektivu zvítězí. Zajímavé je jenom to překlopení genderu. ubylo scén ze sprch a střeleb 'ty mi nechybí). Uvěřitelsnot Mahuleny Bočanové, Pavlíny Mourkové, Petry Vančíkové a dalších v uniformě se mi nezdá velká, ale kouká se na ně zase dobře. Takže je to takový naprosto rutinní vojenský příběh z té doby, jen s genderovou záměnou. Nadřízení jsou rutinně tolerantní a moudří, chybí stranická organizace, a někdo chápavý v rodině.

    • 30.3.2018  15:04
    Pretty Cool (2006)

    zajímal mne lehce sci fi motiv, ovšem asi jsem měl smůůlu, prootože snad druhá scéna, kterou jsem viděl, je situace, kdy hrdina začně mentálně ovládat tři pěkný holky v bikinách u bazénu. Co myslíte, že s nim udělá? Mentálně je donutí, aby začaly prdět. Tak jsem usoudil, že dál to vidět nemusím. Ale jistě si to někdo užije.

    • 5.3.2018  08:30

    Spokojenost, Vejdělkova jako skoro vždy bezchybná volba herců a práce s nimi, náznaky, gesta, mimika, velmi jemné vyjádření vztahů. Příbeh není tak jednoduchý, jak se zdá, skryté a docela temné tajemství se objeví sice očekávatelně, ale vůbec ne polopatisticky. Osobně bych trochu ubral krásných záběrů české krajiny a nechal herce a herečky zahrát ještě jednu scénu, ale to už je jen věc osobního vkusu. Velice doporučuji na kultivovaný nejen oddech, a určitě pro emocionální vtažení do děje. Říkat tomu žánrová nevyhraněnost je podle mne naprostá blbost, podle mne jde o vyváženou tragikomedii s využitím prvků road movie. Tomáši Hoffmanovi se cit pro filmy, které lidi potěší, opět potvrdil a pan Jiří Vejdělek je prostě spolehlivá volba jak bez (předstírané) artovosti, bez snahy cpát osobní výpovědi "jenom" poctivě a se špičkovým řemeslem sloužit tématu. Jděte se podívat

    • 1.3.2018  20:47
    Žito (TV pořad) (2006)
    odpad!

    no kdo si myslí, že tohle je život, dobře mu tak. Halina není vůbec hloupá, občas je i vtipná, ale ta prázdnota a to jak se všichni berou vážně je hrozná

    • 1.3.2018  20:45
    Café Barrandov (TV pořad) (2011)
    odpad!

    K NEPŘEŽITÍ, MOŽNÁ JSEM MĚL SMŮLU NA DÍL

    • 28.2.2018  08:35

    Docela mne fascinuje rychlost, s jakou producenti, sponzoři a Fond financují další a další filmy pana režižéra a ochota i několika docela slušných herců hrát v takovýchle sračkách, Inu Non Olet. . Psát něco víc o tom, jak nefungují návaznosti scén, absence dramaturgie atd je házení perel.

    • 28.2.2018  08:15
    Inspektor Max - Hračka (E01) (epizoda) (2018)
    odpad!

    Juraj Kukura nikdy nebyl komik, jestliže to zkouší v sedmdesáti letech, lze to sice pochopit, ale je to hrozné. Prostě to neumí, chybí timing, některé repliky jsou až hysterické, nesedí k předchozím větám partnerů a podobně. Pan Chlumský se mu to asi bál říci. Takže to je problém číslo jedna, hlavní postava. Pak je tam partner do dvojice, pro kterého je označení nemastný neslaný zcela adekvátní. Třeba v Poldovi dvojice skutečně má nějaké vztahy a jejich spory fungují, tady jsou jen vedle sebe. Bod číslo tři - zápletka. je tak na 12 minutový bakalářský příběh, okořeněný naprosto zprofanovanou Radkojohnovskou korupční mafiánskou polevou (ani kopnutí si do mrtvoly v podobě UV KSS nechybí :-)). No to jsme kdysi měli v 50., letech, kdy každý padouch musel být ex fabrikant nebo aspoň živnostník. NIc nového pod sluncem. Takže jeden klaun, jedna leklá ryba, několik dam a dívek kolem toho klauna padajících na záda při každé jeho větě, ufff. Osobní vztahové problémy zakrývají pátrání (tedy pátrání tu taky žádné není, jen se tak pohybujeme vesmírem a občas se něco stane.

    • 24.2.2018  13:15
    Profíci (TV film) (1985)

    nějak to nechápu, obsazení je - snad s výjimkou hlavních dvou postav - špičkové a přitom to za moc nestojí. Kde udělali soudruzi z NDR chybu? že by v těch dvou, ono když herec malých rolí (v těch je MS velmi dobrý) hraje velkou, nemusí to vyjít. No a J Krampol taky figurkář a bavííííííč, herec méně. Ale zase, někdy byl perfektní, tady ne .

    • 23.2.2018  14:13
    Špindl (2017)

    Hrozný. Neměl by si MIlan Cieslar změnit jméno, aby nedělal posmrtně ostudu svému otci, snad poslednímu kritikovi (a ne pisálkovi) v čr? Opravdu jenom prachy a prachy, nic jiného tvůrce nezajímá a začíná tomu chybět i řemeslo. Hrozný a opravdu opakuji, že to vzniká jen proto, že se do českého filmu dává až příliš mnoho dotací. NIkoho pak nezajímá, co vznikne, prachy mají v kapse producent i režispíč než se ozve první klapka, tak co by se s tím srali,.

    • 22.2.2018  14:17
    Clochemerle (TV film) (2004)

    Přiznám se, že naprosto nechápu ty hysterický reakce a odpady. Buďto to viděli v originále a nerozumějí francouzsky, nebo nevím. Je to nové zpracování klasické předlohy, jako muzikál byla natořena i u nás, tady s emyslím více drží předlohy a nevynechávají výraznou politickou satiru, která v knize je. . Zvonokosy Gabriela Chevaliera se tentokrát točily nikoli v Beaujolais, ale v Praze a okolí, Je to docela slušné na televizní nízkorozpočtovou produkci, bez hysterického přehrávání a utírání nosu židlí. Podle mne solidní komediální adaptace.

    • 20.2.2018  22:16

    Asi jako některé naše filmy, kdy se sebere štáb a prá herců stylem kdo je po ruce a odletí spolu na dovolenou. Po cestě se slepí scénář, přidá se hudba, vrtění zadky a vznikne komedie. Proti tomu jsou Učastníci zájezdu hlubokou sondou do niter a sociologickou sondou do raného porevolučního ježdění k moři (zásluha předlohy Michala Viewegha). Ano, Clavier a Lhermitte jsou tady mladí a kdybych byl holka, asi bych si je užil, ale nejsem. Holek je tam sice hafo, ale zase nic moc, aspoň je to realistické z tohoto hlediska, že to nejsou americké silikonové opálené barbíny. Trapnost animačních procedur je zobrazena docela dobře, ale jinak je to slabé, pechvoglové jsou standardní, neukojené dámy taky, všechno to na podobných pobytovkách existuje, o to nic, ale tady mi chybí nějaký nápad a aspon trochu příběhu. Je to hrozně prvoplánové, pechvogel prostě uspěje a nevrací se hned, pár, který předtím ojíždí i kraby poustevníky se najednou najde a obejme, maximální macho, který ojel 3,5 tuny masa najednou zjistí jak miluje svou manželku, nechybí ani jeden mrtvý, respektivě vyprávění o něm, zklamání a utišení. Slabé, aspon, že to nemá navíc blbou americkou vulgaritu /viděl jsem francouzskou verzi). Vstupní píseň SG je asi nejlepší, je to tak 1,5, max dvě. Ještě mi chyběl nějaká pořádná přírodní katastrofa.

    • 15.2.2018  10:28
    Vzteklina (TV seriál) (2018)

    začátek mi přišel velice pěkný, zejména motiv vztekliny a zvířat a celé přírody. Jak se to ale začalo posouvat směrem ke klasickému klišé posledních let jak zlí Češi vraždili hodné sudetské Němce, nedokázal jsem to vydýchat. Kus naší rodiny v Sudetech žil a pak je vyhnali a vím od nich, jak to tam vypadalo na konci třicátých let. Takže sorry, ale tohle nedám. Nijak tím nehájím zločiny při divokém odsunu, ale tyhle jednostranné pohledy a jejich veřejná prezentace jako základní pravdy mi vadí. Ani jsem to nedokoukal, takže zde kolegy zmiňovaný konec uř jsem neviděl.

    • 12.2.2018  09:26

    Pěkně to šlape, nádraží je pojato celkem atraktivně, dívka je pěkná a Holdenovo charisma neobyčejné. Na začátku je sice dost velká náhoda v tom, že jde právě o únos dcery milionáře, pro kterého Joyce pracuje, a i potom jsou její pátračské schopnosti asi tak 10x větší než celé party pollicajtů, kteří ale zase umějí vymlátit z podezřelého informace, střílet pánubohu do nebes a sledovat někoho, když jim ho dívka amatérka najde. Ale je to roztomilé, ne moc dlouhé a pořád se něco děje, Rozhodně i po těch letech to stojí za vidění

    • 10.2.2018  11:51
    Kdo hledá, najde (TV film) (1974)
    odpad!

    jedna z nejstrašnějších normalizačních předstíraček co znám. Má to dnes sice i sociologickou hodnotu v dokumentaci systémů fixlování ve výrobě, ale to je hodnota nechtěná. Současně je to excelentní přehlídka naprosté herecké nemohoucnosti hereckých figurek jako byli pánové Švorc, Pastorek, Mixa, Vicena, Filip, chybí snad jen shodně nemožné soudružky Petrovická a Mottlová. Jen o málo lepší jsou pánové Zounar a Filip Zajímavá a smutná je role Otomara Korbeláře. Předstíračka toho, jak může poctivý ředitel pozvednout upadlou morálku dělnické třídy, strašné napsané falešné monology strašně recitované panem Švorcem a dalšími účastníky.

    • 29.1.2018  17:57
    Psaní do nebe (divadelní záznam) (2017)

    Ajaj, to je smutné a není to achacha. Pan Svěrák je sice smutný, ale citlivý a vynikající, horší je to jak po třech úmrtích (ach jo) zaplnit mezery v ansámblu. Ukázky jsou vybrané dobře a pietně, některé informace jsou velmi zajímavé a nové, ale noví šlové souboru - to se podle mne nedaří tak dobře (on přece jen pan Svěrák nebyl hlavní režisér a nevím, jestli umí říci někomu ne). Už od pana Pence si mi zdá, že to proti Vondruškům, Vozábům atd jde dolů a tady to podle mne pokračuje, někteří kulisáci prostě jsou jen kulisáci a v malých roličkách to bylo báječné, ale třeba ten poulič očí tu roli po panu Smoljakovi (míním Varla Frištěnského) hraje prostě hrozně. V Záskoku to jakž takž šlo, tam je ta role čeledína pidi) No a jak mám moc rád pana Táborského, tak - možná zatím - moc neladí. Takže si budu asi pouštět spíše záznamy starých představení (naštěstí jsou) a na nové verze se dost bojím jít.

    • 3.1.2018  15:45

    podle mne to není nízkým rozpočtem, ale absolutní nechopností. Film vypadá jako natočený před dvaceti lety od doby vzniku, naprosto příšerné dialogy a nepřirozená dikce hereček (těch zejména) i herců (Pištěk je jak pohlazení). Jako kdyby se sešlo pár uprchlíků před Sověty a natočili za pomoci českých herců a za bůhví čí peníze něco obtížně popsatelného. Fandu Mrázka rád nemám, srry Nino, takže ten to pro mne nijak nezachraňuje, i když uznávám, že má mimiku skoro jako Jim Carey. Ale toho taky nemám rád. Děj je obtížně popsatelný, pokud se to tak dá nazvat, když hlavní (asi) hrdina pěje s kytarou něžným tenorkem, málem jsem zešílel. Tohle v roce 1935 ??? OMG

    • 2.1.2018  16:57
    Pánský večírek (divadelní záznam) (1970)
    **

    Když pro mne šimek a Grossman bez těch děvenek co tam pobíhaly jsou o 2 hvězdy dole, Ringo to fakt nezachrání, i když ženských převleků na sebe nalepí dostatek a ještě sólově zpívá, ale to je taky nanic. Myšlenka pánského večírku je prostě mimo (sice tu neprudí Uršula Kluková, což hodnotím jako plus), ale pro mne MIluška Voborníková, Zuzana Buriánová a další ominisukňované ozdoby musí být.

    • 26.12.2017  10:46
    Nejlepší přítel (TV film) (2017)
    ***

    Myslím, že to vůbec není tak zlé, jak tady někteří píší. To, že zápletka leccos připomíná není diivu, pohádky mají svůj kánon a vymýšlet postpunkové pohádky taky %CR zkoušela a taky se to mnohým nelíbilo. Takže tady je spíše klasika, budiž, je to volba. Líví se mi celý koncept pekla jako úřadu (jistě, úřady jako peklo se nabízejí, ale proč ne) a František Němec je prostě dobrý a je to velký herec a ani tady nemrckuje, nešaškuje a bere to vážně s malou odbočkou na konci ve stylu Andel páně. Kolem nej je suita kývalů. Ale není mezi nimi žádný šašek, zaplaťpámbu za to. Prvky legračního čertíka (což je postavička, kterou už po létech nesnáším a dal bych na ni TABU) má čert pana Adamczyka (myslím celkově vynikající práce), ale naštěstí ne pořád a nedominují. Takže trapnou roli převzal pan Sokol a zhostil se jí se zdarem (tedy trapně, ale furt lepší než kdyby to hrál Pavel Kříž jako v jiných pohádkách). Pan Langmajer zase po dlouhé době v dobré roli, jeho padouchočert ukázal herectví a jenom nešaškoval (což bohužel jeho nositel ve filmech na hypotéku dělává). Liška zůstala v tabatěrce, taky k mé radosti. Hlavní dvojice sice nejiskří mezi sebou tak jako Kotek+Mádl (když zůstanu u páně Janákových prací), ale zase není zcela bez vazby. Pan Piškula je trochu problém, ano, hezounek blonďáček, ale s vynikajícím a přirozeným pohybem, což mnozí neumějí, on je v tomhle skvělý, až trochu zapracuje na mimice, myslím, že může být dobrý i lepší herec (to je těžko předpovědět, ne každý je Rudolf Hrušínský, který uměl hrát už jako mladík a vzpomeňte si, jak skvělý princ byl Pavel Trávníček v Popelce a pak se podívejte na DOREMI). Pan Lábus je myslím velmi slušný, nepřehrává komiku až tak, i jeho jsem viděl daleko pitvořícího se více. Nevadilo mi to. Scénář je, souhlasím, hlavní problém, je takový jako tahací harmonika, pokud jde o tempo. Chvíli to šlape, pak je chvíli nuda, pak se hrdina stane vlivem mamonu špatným během nanosekundy, stejně rychle pak prozře a polepší se. A taky nějaká zápletka se moc neděje, to pokažení a polepšení je až moc rychlé, jak jsem už řekl. Princezny nebyly na draka (i když byly na ty kluky nažhavené skoro politicky nekorektně), vzhledově princeznové, paní Vágnerová se dá a slečna Kristýna byla pěkná, i když na některé záběry bych si dával pozor, ta tvář vypadala chvílemi unaveně. Výprava, zámky, kostýmy, krajina, roubenky super, pan Janák umí, taky žádné režijní kraviny, dobré a poctivé řemeslo.

    • 20.11.2017  20:55

    Bondy mám rád a to jak Fleminogovy knihy, tak klasickou frančízu. Podle mne tohle není parodie, ale taková hra na motivy, jistě, opakuje, (vykrádá?) spoustu nápadů, ale právě tím, že se nesnaží být nějak originální, jako spousta jiných odvarů bondovek šedesátých let, tak má podle mne jistý půvab. Takové setkání s dávným kolegou, na kterého jste pozapomněli, ale máte hodně společného - třeba když jste krátce dělali ve stejné firmě, takže známé tváře tady hrají samy sebe, padouchové jsou padouchovatí, dívky krásné, i vtipy na Conneryho a to že Neil C je Neil C není pro mne trapné, ale je to hra na známé hrací desce, s podobnými figurkami a kartami, trochu jiná, ale ne moc. Ale je pravda, že jsem bondofil a jiný si to užít nemusí. .

    • 18.11.2017  11:44
    O život (2007)
    *

    stejně nechápu, kam se podělo režijní umění MŠ, po vrať se do hrobu a Díky za každé nové ráno je to prostě už jen propad a tragedie.

    • 1.11.2017  18:19

    JO MIládka to byla lolitka jako vyšitá, a celkově klidový letní dívčí románek bez zbytečnoých schválností.

    • 22.10.2017  13:21

    MArigold má pro mne asi nejvíce pravdy. Hollywoodu chybějí náměty, takže remakuje sequeluje prequeluje a przní kus za kusem fšechno, i to, co bylo perfektní, a jako nikdo nedosáhl na prvního Vetřelce - Cameron přidal sice spoustu akce a humoru, ale napětí nedokázal vytvořit - stejně tak svět jedničky BR nemá s tímthle americkým polopatismem pro většinového diváka, který myslet nechce, nic společného. U Totall Recall to tak nevadí, to nemá tajkemství a i původní je akční, takže remake je jenbom zbytečný, ale tady se ztrácí. Je to krásně koukatelné a řemeslně nezvadní, ale není to ono. Jako dnešní hry, krásná grafika, ale obtížnost, potřeba m,yslet a vkládat si do filmu vlastní emoce a určitou kreativitu diváka ta tady chybí - všechno už má hotové a když ne, tak mu to vysvětlíme velmi prostými dialogy. Jak se říká v jednom mém oblíbeném polském filmu - Má power, ale Nie ma tajemnicy,

    • 17.10.2017  20:32
    Muzzikanti (2017)

    tak jen jsem nahlédl a uprchl. Nicméně jedna scéna mi utkvěla - kdysi prohlásil Marek Eben, že vždycky chtěl hrát bigbít, ale, protože ví, jak vypadá, nešlo to. Pavel Kříž asi nemá doma zrcadlo, v tom šátku před mikrofonem vypadá, že jsem se málem smíchy počůral. Pak jsem zahlédl pár hezkých holek, on měl pan režisér vždycky dobrý vkus - tedy na holky..

    • 8.10.2017  17:49
    Dům pro celou rodinu (TV film) (1981)
    *

    ten bod je za mladičkou Apolenu Veldovou, jinak je to nevalný námět, nic moc scénář a bneméně rutinní režie. Slabounké

    • 2.10.2017  19:40

    viděli jste Švankmajerovu Alenku? Viděli? Četli jste knihu? Pokud jste dali dvakrát ano, neptejte se mne proč jenom jedna hvězda. Prachy možná dělají člověka, ale neudělají Carrolovu Alenku, ale jen něco, co je jak si normální Američan přečte vysoce imaginativní předlohu. Doslovné s omalovánkami a ve stylu svých vlastních vizuálních představ. A ty jsou omezené tak, jak tady vidíme. Frank Zappa věděl proč nahrál Plastic people - tohle jsou přesně oni, přečtete si jeho texty a poslechněte jak je vnímal.

    • 26.9.2017  14:45
    Smrt v sedle (1958)
    ***

    na padesátá léta překvapivě westernově laděná romantika, kde se Rodokapsy neodsuzují jako ideologická diverze. Nádherné interiéry Slovenského ráje, dobré herecké výkony, absence závazků, úderníků i stranických tajemníků, není divu, že se na to lidi hrnuli. A Rudolf Jelínek myslím solidní, Lukavský, Růžek, Sovák ad vynikající.

    • 22.9.2017  15:47
    Milenci a vrazi (2004)
    odpad!

    Když ta kniha vyšla, bylo to dost zjevení a vůbec rané Páralovy prózy byly událostí. Zobrazení absurdit kolem zvládal s chemickou přesností. Dnes se to dá těžko vysvětlit. Tenhle film je falešný a prázdný a zdá se mi především, že jde o nepochopení smyslu díla. Hovoří - li se o leporelu v textu distributora, je to pro mne slátanina. Ta kniha drží pohromadě skládá obraz jako kaleidoskop, tohle ne. Řada dobrých herců se tam prostě plácá, scénář a režie musí být příčinou. Rozebírat jednotlivost nemá cenu, proptože problém je v koncepci. Znechutilo mne to i když odpad je asi nespravedlivý, jsou horší věci. Jen poznámka, myslím, že jediná dobrá až vynikající realizace Párala je hned ta raná první - Bočanova Soukromá vichřice, se skvělým Josefem SSomerem, Danielou Kolářovou a Pavlem Landovským. Ale zase si řekněme, že Kachlíkova Radost až do rána je daleko horší, než tohle, protože tam není ani režijní řemeslo. Obě Jirešovy adaptace jsou slabé, zase, spíše řemeslo než dobré uchopení (aleo něco slabčích látek). Drhova Muka obraznosti jsou strašná, pocit svobody zcela zahltil autory (ale ta kniha už nic moc). O Playgirl¨s bych nemluvil, to je už jen odvar Párala, jestli to psal pro prachy nebo co, stejně se to nepovedlo a realizace podobně jako Muka uvízla na tom, že když ukážu sex, lidi se pohrnou. Ale to samo o sobě nestačí. . Pan Polesný není můj oblíbený režisér, někdy je to podle mne řemeslník, jindy chlebař, ale tohle se mu myslím silně nepovedlo.

    • 20.9.2017  18:41
    Zmizení herce Bendy (TV film) (1979)
    **

    herci vynikající, i průměrní, ale i ti vynikající nakonec ucouraní, na vině je podle mne jediná osoba, paní režisérka a scénáristka v jeidné osobě. Ta povídka je skvělá, myslím, že jedna z nejlepších Karla Čapka vůbec a natočena byla vícelrát. Tady to ale nátáhla paní Valová (když se podíváte na její tvorbu, opravdu to lumen nebyl) nad hodinu (honoráře byly vyšší?) a tudíž musela zvolit v e l m i pooooooo m a l éééééé t e mm p o, aby to nabylo. Asi jako když víc nastavíte kaši. K tomu donutila asi i herce, kteří pak recitují, pauzují , celé je to bez jakékoli chyby, ale prostě nudíííííííííííííííííííííí c ííííííííííííííí. . .

    • 20.9.2017  18:11
    V novinách psali (TV film) (1987)
    odpad!

    taxem přemýšlel, proč tomu dát alespoň jednu hvězdičku. Slečna Hudečková? No, račte prominout, ne, je sice z herecké rodiny, ale herečka není a nebyla. Ta dvojice rodičů? No way, není proč, nechci komentovat paní Hlaváčovou (sestra slavnější herečky a opravdu paní herečky), celoživotní figurkář Dušek sice nic nekazí, ale taky nic moc nepřidává, tudy to nejde. Vydra s Bouškovou? Ale proboha za co, on je sice taky ze slavné rodiny a je to kus chlapa, ale herce myslím ani kousek. Milostivá tady nic nemá co ukázat kromě krásných očí. Klišé na klišé, prostě anekdota rozvedená na 20 minut. Za to jsem ji mohl dát, že ta blbina není ještě delší. No a režie paní Moskalykové, shodou okolností dalšího dítěte ze slavné rodiny, je takové odběhnutí si na svačinku. Nekazí taky nic nepřidá taky nic. Komentujícímu kolegovi moc přeji, že tomu konci dokáže říkat vtip a pointa, asi bude mít hodně veselý život.

<< předchozí 1 2 3 4 7 10 13
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace