Recenze (1 482)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Asi takhle - hejtit tenhle film je hrozně snadný - dělá to totiž každý. Ale ruku na srdce - mně se to líbilo. A ač Duna je kvalitativně někde úplně jinde, já jsem se u RM více bavil. Jasný, můžeme se bavit o otravných zpomalovačkách, jednoduchým ději a trapné motivaci postav (pojď bojovat - ne, nejspíš ne - můžeš se pomstít - tak jo, jdu do toho), ale když tohle hodíš za hlavu, protože si chceš film užit a ne proto že je to Snyder a toho budeme hejtit, tak ten film bude uspokojivý. Některé pasáže jsou fakt super a nabízí daleko víc než co SW pod Disneym. Takže výborných 70% Jednoznačně by to chtělo velké plátno, to by hodnocení výrazně pomohlo. A na slibovaný R střih se vyloženě těším.
V pasti: Barcelona (2023)
S původním konceptem se to nedá absolutně srovnat.
Creed III (2023)
Tak trochu zbytečný film ne?! Některé věci byly vyloženě trapné - jakože Drogo? No nic. Umím si představit i hůř prožité 2 hodiny, ale žádná hitparáda to nebyla.
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Opravdu hodně špatný film. První díl je proti tomu oskarovka. Ne, vážně. Dementní příběh i pro 3 letá děcka. I když ti na konci zatleskaly. Animace dobrá, autíčka nadupaný a girl power v každém záběru.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Tohle bylo milé a příjemné překvapení. Potěšilo.
Já jsem Groot - Série 2 (2023) (série)
Kouzlo je pryč.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Nebavilo.
Neslýchané: Johnny Manziel (2023)
Myšlenka, že Fenin je vlastně takový Johnny Manziel, se mi vlastně líbí.
Barbie (2023)
Opravdu skvělých 15 minut, které jsem si užil. No a zbylých 99 je k poblití.
Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody (2022)
Super zpěvačka, která si určitě zaslouží oslavný film, který tohle bohužel nebyl. Tohle byla taková šedá nuda. I když teda Naomi se snažila. Něco mezi 40-50%