Poslední recenze (86)
Warcraft: První střet (2016)
Velmi příjemné překvapení. Vetšinou filmy o hrách nedopadnou zrovna nejlépe(jsem zvědav na Assasins Creed). Sice tu a tam nějaká historická fakta nesedí s originálním příběhem, ale je to pořád nesmírně zábavné a graficky pohádkově dokonalé. Travis už není jen Ragnar i když nedostal tolik prostoru aby si ho mohl člověk zapamatovat.
Jak prosté (2012) (seriál)
Kdybych se teď dodíval na 3. sérii, tak by to bylo o jednu méně, ale 4. to zachránila. Místy trochu ubíhá ke stereotypu Mentalisty, ale nakonec to hlavní duo táhne lépe. Problematika drog, která se tady řeší je mi velmi blízká a tím pádem jsem zainteresován více než někteří jiní. Srdcovka
Dívka ve vlaku (2016)
No vezmu to jednoduše. V žádném případě jsem to nesrovnával s Gone Girl, protože se mi to popravdě moc nenabízelo. Možná i dobře, protože o to by bylo zklamání větší. Knihu jsem nečetl a podle všeho jsem udělal velkou chybu. Chybělo mi tam větší zainteresování diváka do celkového děje, Bližší charakteristiky jednotlivých postav a možná i věnování se historické linii filmu (v knize jistě bylo). Co se kamery týče, tak mi neskutečně vadily záběry na obličeje postav (hlavně Emily). Bylo to na mě trochu moc intenzivní a neužil jsem si tak prostory ve kterých se film odehrává. Všechno to tak bylo příliš roztřesené a chaotické. Jedna z hvězd je bezesporu za Emily a její výkon včetně maskérské práce. Alkoholičku jsem ji prostě žral. Jinak se mi zdály herecké výkony vcelku ploché a některé mě přímo sraly (Rebecca). Jako celek to hodnotím naprosto průměrně a obyčejně. 3/4 filmy jsem tak nějak proseděl v kině s očekáváním, že teď už se to určitě rozjede....nestalo se a poslední rozuzlení to nezachránilo, když už je Vám tak nějak jasné co a jak. Musím říct, že jsem se místy dokonce styděl za výběr filmu. Do kina jsem vzal přítelkyni s tím, že to bude super a po projekci v podzemním parkovišti jsem si uvědomil, že to nebyl film, který by si zasloužil návštěvu kina.