Recenze (50)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Strašně moc tam toho bylo špatně, ale nejde jinak než 5*.
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Jsem z toho hodně rozpačitý, ale asi se to trochu zlepšuje postupem času.
Jen Bůh odpouští (2013)
Takhle nějak na mě to město působilo a ani jsem se nemusel pohybovat mezi mafiánama. Za mě dobrý!
Na jezeře (2013) (seriál)
není to vyloženě špatné, ale celou dobu sem měl sto chutí ty lidi proliskat...
Ren zai jiong tu zhi tai jiong (2012)
Slabé. Ale sledováno v letadle někde mezi Bangkokem a Hongkongem se to dalo strávit...
Ranhojič (2013)
Takový poctivý film. Jen mi trochu vadila ta věc z těma jeho nadpřirozenýma schopnostma. Kdyby to vynechali, příběh by byl téměř totožný... nechápu tu dnešní potřebu vnášet fantasy, tam kde není potřeba. Navíc to trochu popřelo "ústřední myšlenku" o racionalitě, když to přeženu.
Vanishing Point (1971)
Až budu veliký tak si to auto taky pořídím!
Pláž (2000)
Je to vlastně sračka, ale pro mě osobně kultovní a důležitý film, ani nevím proč...
České století (2013) (seriál)
strašný hlavy!
Světová válka Z (2013)
Židi to věděli!