Recenze (27)
Avatar (2009)
Né že by mi nějak zvlášť vadily čistě obrazné filmy, ale tohle bylo čiré dementní pozlátkové megalomanství. Létající skály, pterodaktylové a mega buldozery mě už opravdu nevzrušují. Příběhové ploché a tupé. Nevím proč tomu dávat více než 2 hvězdičky. Je to pro malé děti a tváří se to pomalu jako celá pravda o světě....P.S.: američani by už se taky mohli konečně zbavit toho komplexu z indiánů
28 týdnů poté (2007)
Zklamání skoro stejně veliké jako očekávání. Až příliš mnoho WTF momentů a nelogičností, herci nezajímaví, postavy nedotáhnuté, psychologicky nedodělané....Klipovitost akčních scén brzy začne otravovat.............28 dní bylo nesrovnatelně lepších.
Gran Torino (2008)
a půl.
O myších a lidech (1992)
Kostrbaté. předvídatelné, příběhově celkem prázdné, nudné, nerealistické,..Fuj...nechápu co se na tom lidem tak líbí, příběh tohodle dílka by vystačil na desetiminutový klip.
Člověk bez osudu (2005)
Ta věta mi stále zní v uších "Už jednou jsem zemřel.."
Liga spravedlivých: Nová hranice (2008)
Jak si tak po ránu přepínám, najednou moje zběsilé mačkání knoflíku přestane, když vidím perfektně animovanou scénu Flashe útočícího na jakéhosi zmrazovače. Paráda, velice pěkně naanimovaný film, spousta hrdinů, rychlý spád a překvapivá naturalističnost. Jen sem trošku víc čekal od hodného marťana, byl mi moc sympatický, zajímalo by mě jestli taky nemá svůj film. Jinak solidní 4*
Po přečtení spalte (2008)
Klasická Coenovina, tentokrát zaškatulkovatelná do pověstné kategorie filmů, které jsou jednoduše o ničem. Film, jak bylo i nazávěř nakrásno přiznáno, je bez pointy (pokud se tedy nechytnetet na udici s lacinou návnadou v podobě plastické operace:-). Užijete si ale hromadu zábavy. Ichtilnějších postav aby člověk pohledal, Frances McDormand, Brad Pitt, Clooney i Malkovich jsou všichni úžasnými ztělesněními stereotypů o různých náturách lidských bytostí, (amerických, abych byl přesnější )...Všechny je teď pořádně rozsekat, naházet to do jednoho hrnce, zamíchat, koukat co z toho vzejde za mišmaš, dát do Coenům a sledovat jak mistrně změní onu skrumáž ve fungující film.....nebude to o nic šílenější než tohle, dokonce Coeny podezřívám, že něak podobně to vlastně všechno udělali
Síly temna (2006)
Stalo se vám už někdy, že jste museli film vypnout po osmi minutách?
Mystery Men (1999)
"Bože, my sme ho zabili." "My? Já stojím tady.":-)
Milujte svého zabijáka (2002)
S tímhle filmem mám problém. Chuckova paranoa, psychologické roztříštění a dezorientace jsou prostě blbě napsané a natočené, těžko uvěřitelné a nelogické, s příliš rychlými a dějově a ani jinak neysvětlenými přechody ze stavu normálna do stavu psychózy a naopak. Jinak ale, herci sympatičtí a scénář líbivý, je vidět že Clooney je mezi herci oblíben, když mu tolik hvězd kývlo, asi byla sranda při natáčení Danyho Parťáků.:-)