Recenze (14)
Bro' (2012)
Snímek nevalné filmové, či jakékoliv přidané hodnoty, kteý však může získat body navíc u fanoušků FMX, mj. také nahlédnutím do života jezdců (tento obrázek však nelze příliš globalizovat).
Space Jam (1996)
Z dětské nostalgie :)
Pařba v Bangkoku (2011)
I když je to jen scénaristická předělávka prvního dílu a co se dějové stránky týče nás tedy nic nepřekvapí, tak některé scény jsou co se komediálnosti týče opět brilantní. O něco slabší než 1. díl, ale za tu zábavu ty slabší 4* musím dát.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
I přes pár trochu zbytečně zdlouhavých pasáží, několik perfektních scén, u kterých jsem se vážně pobavil. Sympatické obsazení i slušně odvyprávěný, ačkoliv klišovitý příběh.
1984 (1984)
V porovnání s knižní předlouhou mi ve filmu chybí mnoho at' už menších či větších detailů, což by se dalo omluvit, ale naprosto chybějící atmosféra a celkově lepší zvládnutí zásadních scén, již ne. Samotný námět zde hodnotit nebudu, jde o dílo autora, ne scénáristy, takže pouze z hlediska filmového nemůžu dát víc než 3*.
Muž na Měsíci (1999)
Poutavý životní příběh, skvělá Formanova režie a excelující Jim Carrey!
Bratři (2009)
Na film jsem se těšil kvůli Gyllenhaalovi a Portman, ale paradoxně mě nejvíce uchvátil Tobey Maguire, který podává precizní výkon. Snímek působí velmi silně po emocionální stránce(zvláště kě konci) což je jenom dobře, protože tím částečně zakrývá menší nedostatky na jiných místech. I přes předvídatelnost děje snímek nenudí, jak dějová linka v USA, tak i ta v Afghánistánu skvěle zachycuje psychickou stránku osob v těchno nepředstavitelně obtížných situacích. Na tu 5. hvězdu mi tam ale stále něco chybělo..
Pozemšťan (2007)
I po druhém shlédnutí nechávám 5* , podobné příběhy mě prostě fascinují. Málé minus za ten závěr.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Velmi, velmi příjemný snímek.
Tristan a Isolda (2006)
Velmi příjemné zpracování legendární milenecké dvojice ( tedy spíše trojice). Pro tento druh zábavy mám prostě slabost, takže neobjektivní 4* .