Recenze (2 439)
Ad Astra (2019)
tohle jsem raději neměl vidět...
Narušitel (2019)
Tak v roce 1989 držel pohotovost jeden MiG 15 UTI, což byl dvojmístný cvičný letoun? To se nedivím, že ten komunismus šel do prdele :-D
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Spíš Gilliamovská, než Burtonovská, ale přesto dobrá zábava
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Na filmy pro děti je třeba dívat se dětskýma očima...ještě na sobě musím zapracovat
Trhlina (2019)
Kniha průměr, film slabší
Hvězdný prach (2007)
Kniha je spíš dětská, ale i tak moc roztomilá. Film se snaží být stejný... určitě dám znovu
Piercing (2018)
Tak se nám Alenka dostal do Říše za Říší za zrcadlem a stala se z ní dost divoká ramlice...no, byly časy, kdy bych dal milion za deset minut s ní, ale dnes už na to kašlu....mám zahrádku a psíka... :-D
IO (2019)
Boj o přežití v kotelně, nuda
Hotel Artemis (2018)
4 pokoje 21. století :-D
Ant-Man a Wasp (2018)
Ukecanej komixák je další vývojový stádium zamilovanýho pubertálního komixáka...tenhle má aspoň parádní mašinky