Recenze (172)
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Téměř dokonalý seriál, který se nepodbízí divákovi jako mnohé jiné. Jo, tak tomuto věnovat čas Vás opravdu mrzet nemusí.
Nedotknutelní (2011)
Film bez jediného zaváhání či chyby s ohromujícími hereckými výkony hlavních představitelů.
Život (2009) (seriál)
Naprostá dokumentární bomba, kde vizuální forma nabírá nových rozměrů a převálcovává obsah, který je beztak zajímavý. Doporučuju
Skhizein (2008)
Jestli jiné kraťasy od mne v poslední době dostaly plné hodnocení (zjeména ,,Pixarovské"), tak tenhle je trošku mimo veškerou ligu.
The Chubbchubbs! (2002)
Jeden z nejlepších krátkometrážních animáků co jsem viděl. Super!
Funny Games USA (2007)
Nebýt to trochu odlehčené tak se v depce snad utopíte. Wow, přesně můj šálek kávy i když možná až s příliš kofeinem bez špetky cukru.
Zkažená mládež (2007)
Na tento snímek už se nejspíše nikdy nepodívám poněvadž k tomu nebudu mít odvahu. Žádný jiný snímek snad nezaútočil na mojí psychiku takovýmto způsobem. Je to náročná podívaná to vám povím..... P.S. Nejdebilnější komentář- Mr. Apache
Klub rváčů (1999)
Když jsem tento film před osmi lety viděl poprvé, tak se mi příliš nelíbil. Dnes po této dlouhé pauze a druhém zhlédnutí jej hltám plnými doušky. Holt můj věk 13 let nebyl pro tento film příliš vhodný.
Potomci lidí (2006)
Pro mě je obsah stejně kvalitní jako forma, skvělý zážitek.
Marat - Sade (1967)
MIstrovské dílo, u kterého budete hltat dialogy a užívat si muzikálový doprovod. Možná až přiliš dlouhé a některé pasáže místy hluché, ale přesto nezapomenutelné!