Recenze (65)
Volání o pomoc (2007)
Pro jedince pred/v/po krizi stredniho veku idealni sonda. Nebyt nekterych scen, ktere zavanely patosem, bylo by to za ctyri hvezdy. Takhle jen tri a pul.
Opravdová kuráž (2010)
Jakoby se Coeni rozhodli, ze na stara kolena natoci western s prumernym scenarem, jednou neokoukanou tvarickou a slusnym rozpoctem.
Doktor Smrt (2010) (TV film)
Konecne se Al Pacinovi dostala do rukou poradna hlavni role kde se mohl predvest. Film ma spad a vybornou kameru. Kdo by cekal tlak na emoce at se radej pripravi na zivotopisne "politicke" drama.
Táta šampión (2009)
Pro me pecka o lidske povrchnosi a pretvarce. K dokonalosti mi chybel jen nekdo jiny v hlavni roli misto Williamse jehoz usmev uz me par let irituje.
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Krvavy sport nebo chcete-li Kickboxer jednadvacateho stoleti :)
Na Hromnice o den více (1993)
Naprosto suverenni film ze stare holywoodske skoly. Jednoducha zapletka, jednoduche postavy a pritom se na to da divat porad dokola.
XXY (2007)
Hodnotim tema, film jako takovy je jen dalsi prumerne argentinske srdceryvne drama.
Život v sedmém nebi (1996)
Chvilema to pro me bylo jako bych se dival do zrcadla.
Do vesmíru se Stephenem Hawkingem (2010) (seriál)
Nic co by uz nebylo probrano jinde. Tentokrat ovsem s eye-candy efektama a alternativnima napadama co kdyby atd. Prvni dva dily za ** kvuli nizke informacni hodnote. Ovsem posledni cast odhalujici teorii o prapuvodu vesmiru je jak z naprosto jine produkce. Celkove za ****
Historie vodíkové bomby (2004) (TV film)
Jak je Trinity and Beyond zamerene spis na dramaticnost technickeho vyvoje tak tohle je zamereno spise na politicke okolnosti.