noriaki

noriaki

okres Přerov

18 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 13 25 37 49
    • 17.4.2018  19:46

    Mohl bych se trápit se sofistikovaným komentářem, ale proč bych to dělal, když se nikdo netrápil se sofistikovaným scénářem. Takže, je to blbost. Málokdy vtipná, často trapná. Ocením alespoň přehršle epizodních roliček s speciálně Ivana Bartoše. Ten by jako herec ostudu určitě neudělal.

    • 16.4.2018  20:51

    Vždycky jsem si myslel, že tahle komedie je z těch našich bláznivých ta nejbláznivější. Děj se jenom hemží šílenými nápady, nemožnými záměnami a absurdními situacemi, z nichž by většina režisérů natočila minimálně trilogii. Tohle všechno slouží jen jako pozadí pro vynikající dialogy se spoustou skvělých hlášek. A teď si představte, že celý chvalozpěv říká člověk, který měl k tomuhle filmu vždycky tak trochu odtažitý vztah. Až tak brilantní je.

    • 10.4.2018  18:09

    Sice není můj nejoblíbenější a rozhodně není Kaurismäkiho nejlepší, ale přesto mám pro tenhle film slabost. Snad nikde jinde na mě jeho minimalistická režie a schématický herecký projev nepůsobily tak, jako tady. Pochopitelně na tom má velký podíl postava Koistinena. Jeho charakter je široce roztažený mezi ztraceného člověka s velkým srdcem a ještě většími sny, a do sebe zahleděného zoufalce, který celý život lže sám sobě a nehodlá s tím nikdy přestat. Lehce se dostává do problémů, těžko se z nich dostává. Nechápe svět a svět nerozumí jemu. A je skálopevně přesvědčený, že nic z toho co se mu stane, není jeho vina. Držet palce někomu takovém chce kus přemáhání a ještě větší porci tolerance. A stejně to nejspíš vzdáte daleko před závěrečnými titulky. Janne Hyytiäinen zahrál téměř beze slov, ovšem bravurně.

    • 8.4.2018  10:19

    Když jsem se dočetl jak složitě film vznikal a co všechno nakonec skončilo na podlaze střižny, tak se vůbec nedivím rozháranému ději. I tak si myslím, že psychologický horor první poloviny snímku má lepší atmosféru i napětí. Vyvražďovací část jde s kvalitou dolů. Ovšem děs budí pořád znamenitě. Asi jsem ještě neviděl brutálnější horor - v pravém významu toho slova. Ani si nedokážu představit, jak musel vypadat původně. A ani si to představovat nechci. Á propos, design lodi musel vymýšlet šílenec. Takové interiéry si o průser přímo říkají.

    • 5.4.2018  14:07
    Dlouhý měsíc (TV film) (1981)
    **

    Nuda, nuda, šeď, šeď. Předností téhle komedie nejsou ani herci, ani režie, ani originální zápletka. Scénář je pak vyloženě zklamání. Vtipný není a je předvídatelný je až hrůza.

    • 3.4.2018  11:56
    Nám se to stát nemůže (TV film) (1986)
    ***

    Tak komedie, jo? To ani omylem. Petr Nárožný hláškuje jako obvykle, jenže v jeho hlase je tak velká hořkost, že to k smíchu opravdu není. Marně přemýšlím, jestli jsem ho někdy viděl hrát tragičtější postavu. Zhostil se jí jako obvykle na výbornou. Možná ještě lepší práci odvedla Alena Vránová. Tak odpornou babu už jsem dlouho neviděl. Její manipulativní a nenávistné "Ty jsi se změnil", bylo neskutečně iritující. Chudák chlap který na ni zbyl.

    • 3.4.2018  09:21
    Svobodárna (TV film) (1987)
    **

    Jako by nestačil předvídatelný a ne moc nápaditý scénář, on ještě musel režisér obsadit dva herce s tak pomalým projevem a vymyslet jim nesmělé charaktery. Sledovat jejich slovní výměny bylo na dlouhé lokte. Když Janžurová položila otázku, postavil jsem vodu na čaj a než jí Havelka odpověděl, tak mi vystydl. I kdyby mělo vyprávění nějaké tempo, děsný hudební pokres by ho stejně spolehlivě zabil.

    • 2.4.2018  20:32
    Altered Carbon (TV seriál) (2018)
    *****

    Mohl by to být áčkový seriál, a stačilo jen málo. Občasná béčkovost, záměrná překombinovanost, nebo sem tam zjednodušující nelogičnost mu ale sluší víc. V cyberpunku se nevyznám, takže budu věřit hlasům tvrdícím, že námět není originální. Mně se ten netradičně vymyšlený, ovšem na vodě postavený svět líbil. Ocenil bych nějaký uvítací tutoriál. Postavy z reálií něco málo nakousnou, něco se dá domyslet a něco vyplyne ze situace. Ovšem protože se hlavní hrdina i po čtvrt tisíciletí mimo vcelku orientuje (kam zmizel technický pokrok?), tak je pro mě po první sérii většina věcí záhadou. Zážitku to neublížilo, protože ten stojí na tísnivé atmosféře a především na napětí. Scénář se s postavami nemazlí. Nechává je projít peklem i očistcem a to všechno několikrát dokola. No a protože jsou to vesměs sympaťáci, tak jsem trpěl s nimi.

    • 2.4.2018  20:21
    Meru (2015)
    ****

    Někdo by řekl, že jsou to hrdinové. Já ne, podle mě jsou to magoři. Ale magoři s neobyčejným životním příběhem. Nechce se mi ani věřit, co všechno museli podstoupit, aby si splnili svůj sen. A jen o trochu míň se mi chce věřit, že se nenašel někdo, kdo by jejich šílený výkon zrežíroval tak, aby mu nesebral většinu napětí a atmosféry.

    • 1.4.2018  08:41
    La La Land (2016)
    ****

    Nejvíc mě na tom dostala výprava. Mix několika časových linií dává filmu specifickou atmosféru, kterou jenom zdůraznila vynikající kamera. Hodně je to znát v hudebních číslech. Kvůli tomu a pro opravdu skvělý soundtrack - a to mám k jazzu přinejlepším odměřený postoj, mi nevadil ani žánr muzikálu. Bohužel hudební čísla jsou rozprostřená nerovnoměrně. V první polovině se zpívá a tančí téměř všude, potom už skoro nikde. V praxi je proto druhá polovina snímku mnohem silnější a naléhavější. Skoro to vypadá, že by snad vyprávění prospělo, kdyby se hudební čísla vystříhala. Respektive vyprávění by to prospělo určitě, atmosféře a kouzlu naopak uškodilo.

    • 26.3.2018  12:48
    Holka na vdávání (TV film) (1972)
    ***

    Skvělý Sovák, velice slušný Záhorský a zbytek bída. Scénář není kdoví co, ovšem i kdyby ho psal sám Macourek ve vrcholné formě, katastrofální režie by jeho snahu rozmetala. Ovšem to neplatí pro Sovákovy hlášky. Ty jsou parádní, přesně jako z jeho nejlepších komedií.

    • 25.3.2018  20:12

    Zajímavý a charismatický záporák, spousta skvělých scén a Roger Moore našel způsob jak vtisknout Bondovi svou vlastní tvář. Všechny tyhle klady vyvažují mizerný scénář a jakási těžko popsatelná béčkovost filmu. Některé pasáže vyznívají vyloženě jako špatná parodie - především ty s vidláckým šerifem, některé naopak působí, jako kdyby vypadly z úplně jiného příběhu. Tak třeba Scaramanga. Jeho osobnost nemá žádnou chybu. Navenek se Bondovi v mnohém podobá, ale v nitru nemůže být odlišnější. Ovšem všechen tento pracně vybudovaný obraz shodil jeho světovládný plán, který se k jeho postavě nehodil. Prostá přízemní touha zabít proslulého agenta Jejího veličenstva by posloužila stejně a byla by mnohem uvěřitelnější. Britt Ekland mi moc nesedla. Hezká je, to jo. Ale hrát s prominutím neumí.

    • 24.3.2018  18:13

    "Co jsem ztratila mobil, tak se mi zbystřily ostatní smysly." Tohle pokračování patří k těm nemnoha, které jsou lepší než první díl. Ne jen lépe vypadající ale i lépe napsané a kupodivu i zábavnější. Líbil se mi systém avatarů, líbila se mi nadsázka, líbilo se mi rýpání do přímočarého světa videoher, líbila se mi akce. Humoru by mohlo být víc, zato patosu možná trochu míň. Zbytku nemám co vytknout. Dwayne Jonhson mě překvapil, Jack Black nezklamal a Karen Gillan snad ani zklamat nemůže. Dokonce i ten uřvaný Kevin Hart se dal snést. To je asi to nejpozitivnější, co jsem o něm kdy řekl.

    • 23.3.2018  19:08

    Dobře, tak ne Diamanty. Tohle je nejhorší bondovka. Nudná, protahovaná a jaksi rozplizlá. Agent 007 cestuje po exotických lokacích a dostává se do zajímavých situací, ale i tak jsem si z děje nezapamatoval vůbec nic. Ani toho záporáka, o němž se tvrdí, že je jeden z nejlepších v sérii. Yaphet Kotto, známý z mých dvou srdcovek Běžící muž a Vetřelec, ho zahrál skvěle, ale to je všechno S Moorem si mohli podat ruku, protože ten mě zklamal marnými pokusy napodobovat rošťáckého svůdníka. Jeho talent je v něčem úplně jiném. Suchý, sarkastický humor zmizel a těch pár hlášek to nezachránilo. Překvapila mě Jane Seymour. Bohužel především tím, jak mizerně svou roli zvládla. Přitom měla ty nejlepší předpoklady. Plus dávám za úvodní píseň. Tohle opakuju snad každý díl a to jsem si myslel, že melodie z Goldfingera nemá žádnou konkurenci.

    • 19.3.2018  12:35

    Zatím asi nejhorší bondovka. Je nudná, subjektivně jsem u ní strávil snad čtyři hodiny času. Režijně nezvládnutá, nulová reakce Bonda na vraha své manželky je toho příkladem (ano, vím o přeházeném pořadí adaptací). A co je nejhorší, sám 007 už není to co býval. Connery zestárl, což dovedně zakrýval šarmem a svými typickými suchými hláškami. Bohužel ztratil i elán a to nekompenzoval ničím. Dojem drží nad vodou výborná hudební stránka, duo odporných, ovšem zbytečně přehrávajících zabijáků, a také několik výtečných scén. Měsíční honička a rvačka ve výtahu mi zůstaly hluboko v paměti.

    • 17.3.2018  06:18

    S bídou průměr. Série o Thorovi byla poslední kterou jsem měl za vyloženě kvalitní. Uměla skloubit slušnou režii a vynikající akci, jako ostatně téměř každý film od Marvelu, a navrch přidávala jemný smysl pro humor. První dva atributy zůstaly, ten třetí bohužel zmizel v prachu. Stejně jako u druhých Strážců vesmíru, ani tentokrát scénář neodhadl míru. Ze sympatických hrdinů se stali nesympatičtí floutci a z jemné nadsázky plytká pubertální komedie. I samotný Thor je parodie na sama sebe. Zdá se, že se nakonec všechny pozitivní charakteristiky rozplynou v uniformitě týmovek. Vůbec se netěším, až to samé potká Doctora Strange.

    • 11.3.2018  20:51
    Sněhulák (2017)
    ***

    Nebudu si nic nalhávat. Pod dojmem dvou výborných filmů Thomase Alfredsona jsem čekal něco mnohem lepšího. Zpětně viděno, Snowman má charakteristicky obou dvou. Stylem vyprávění připomíná Tinker Tailor Soldier Spy, především pomalým tempem a množstvím slepých uliček. Drsnou, mrazivou atmosférou a zasněženými krajinkami zase dává vzpomenout na Let the Right One In. Děj je zamotaný a napínavý. Bohužel vrah je odhadnutelný, což je v kriminálkách téměř vždycky slabina. Druhá slabina paradoxně vyplývá z jeho velkého kladu. Impozantní herecké obsazení mluví spoustou přízvuků, a to nepomáhá atmosféře. Místo aby režisér natočil autentickou skandinávskou kriminálku, působí jeho snímek internacionálně sterilně. To neplatí pro Fassbendera, kterému bych věřil, že se narodil za Servením polárním kruhem.

    • 11.3.2018  20:17

    Snad každá rodina má svého slabomyslného bratrance. Takového, který je sice zvaný na babiččiny kulaté narozeniny a svatbu prvorozeného syna, ovšem všichni by byli raději, kdyby do příbuzenstva nepatřil. Pro představitele Jamese Bonda tuhle roli pevně drží George Lazenby. Charisma nemá ani náznakem a hereckého talentu taky nepobral. Jeho jediná devíza je vzhled (ehm, ehm) a fyzické schopnosti (díky prapodivnému střihu a zrychlení scén vyznívají souboje spíš jako parodie). Je škoda, že tenhle díl vyšel zrovna na něho, protože scénář, atmosféra i zbytek ansáblu patří k tomu lepšímu. Konkrétně příběh je vyloženě lahůdkový a důležitý pro pochopení charakteru 007. Vypíchl bych poslední scénu, která nad zbytkem filmu ční o dvě třídy. Pochválím úžasné scenérie Švýcarských Alp uhrančivého Blofelda a charismatickou Bond girl "Královnu trnů za mlada" Dianu Rigg. Á propos, tenhle díl je výjimečný i proto, že Bond girl je o parník zajímavější a výraznější než tuctový hlavní hrdina.

    • 5.3.2018  12:53

    Těžko zařaditelný film tančící mezi třemi žánry. Chvílemi mi připomínal western, chvílemi thriller. A většinu času působil jako černohumorná absurdní komedie. Příběh je poplatný všem třem škatulkám a nejvíce té poslední. O logiku a realističnost zase tolik nejde. Charaktery postav jsou ovšem par excellence. Nejsou ani zdaleka černobílé, a snad všichni alespoň na pár scén přešli hranici mezi padouchem a hrdinou. Kupodivu oba protagonisté strávili drtivou většinu na opačné straně, než jsem podle anotace předpokládal. Pokud bych našel nějaké chyby, tak ve scénáři. Nesedlo mi jisté divadelní ladění snímku, nechápal jsem benevolenci policie a jsem přesvědčený, že poslední třetina mohla být ještě lepší. Zbytek je dokonalý. Speciálně soundtrack a scéna ze stáje, pro mě nepřiznaný vrcholu snímku. Top 10 za rok 2017.

    • 4.3.2018  09:41

    Brilantní dokument. Síla tématu by pochopitelně utáhla i daleko horší práci, ovšem byla by chyba říct, že bez nostalgie by pásky z Nagana zapadly. Už úvodní historizující sestřih podbarvený písní z Neon Genesis Evangelion je prostě dokonalý a emocionální téměř jako samo finále. A jak se tým posouvá dál a dál v turnaji, kvalita ještě stoupá. Hodně mě překvapilo a potěšilo zasazení do tehdejšího společenského a politického rámce. Zázrak v Naganu nevisel ve vzduchoprázdnu a samotná jeho existence pomohla lidem projít těžkou fází konce devadesátých let. Jako už víckrát v historii, tohle bylo větší než jen hokej.

    • 25.2.2018  22:25

    Absurdní ano, satira nepochybně, bohužel inteligentního humoru jsem viděl pomálu. Scénář si mnohem víc libuje ve skoro až infantilních scénkách s neroztomile popletenými postavami. Občas režisér udržel míru a dal mi pocítit onu téměř hypnotickou atmosféru strachu nutící k iracionálnímu, ale sebezáchovnému jednání. Většinou ji neodhadl a já jsem sledoval skupinku od reality odtržených hňupů, přičemž se někde na pozadí psala historie. Film je široce rozkročený mezi mrazivou výpovědí doby a lehce (hodně) dehonestující fraškou. Netuším jak si s tím poradila kniha, ovšem v její adaptaci se obě významové roviny ruší, a ve výsledku tím trpí. Herce musím bez výjimky pochválit.I když mi jejich charaktery moc nesedly, ztvárněni byli perfektně. Simon Russell Beale a Jason Issacs se mi líbili nejvíc.

    • 20.2.2018  20:04

    Bondovky mají spoustu specifických znaků a nepsaných zákonů. Ale je jeden rys, který se mi na nich obzvláště líbí. A to je zasazení do jakéhosi téměř až paralelního světa, ve kterém si Velká Británie podržela status supervelmoci. Ten měla možná v době, kdy Ian Fleming psal své knížky, ale ani tehdy už nemohla hrát ve společnosti USA a SSSR jako rovný s rovným. Filmy o 007 tuto realitu buď mlčky ignorují, nebo přímo popírají. Poprvé je to výrazněji vidět právě zde. Pátý díl je akčnější a nápaditější než jeho bezprostřední předchůdce. Zaplatil za to ovšem velkou cenu. Není čas na budování atmosféry a ani hlášek už není tolik. Také spřátelené a znepřátelené dívky mě moc neoslnily. Exotické prostředí ovšem většinu nedokonalostí vykompenzovalo.

    • 20.2.2018  15:39

    Komentář obsahuje spoilery. Na Americkou krásu se dá podívat ze dvou různých úhlů. Z toho prvního pohledu jde o příběh tuctového chlápka s krizí středního věku. Lester si jednoho dne uvědomil, jak je jeho život banální a rozhodl se najít štěstí a smysl. Z toho druhého pohledu se jedná o sociologickou sondu jednoho typického amerického předměstí. To je vykreslené jako napovrch idylické, ovšem ve skutečnosti morálně prázdné. Hlavními zápornými postavami jsou despotický plukovník, sbírající nacistické memorábilie a bojující proti (své) homosexuální přirozenosti. A dále sobecká Lesterova manželka, odmítající ustupovat komukoliv. Oba jsou ochotní pro záchranu svého vidění světa zajít i k vraždě. Kladnou postavou je sám Lester, zavrhující honbu za konzumem a objevující radost v prostém životě. A pochopitelně Ricky, sice z pohledu většinové společnosti podivín, ovšem jeho otevřená mysl je schopná vnímat skrytou krásu okolního světa. Pokud vidíte film z prvního úhlu, prakticky nemá chybu. Ovšem pokud se na něj podíváte z toho druhého, z postav se stanou černobílé šablony, děj se smrskne na lehce manipulativní apel proti konzervativním hodnotám a vyznění ztratí polovinu síly a většinu hloubky. Kevin Spacey je ovšem perfektní, ať už se k tomu postavíte jakkoliv.

    • 15.2.2018  12:40
    Star Trek: Discovery (TV seriál) (2017)
    ***

    Dávno před vysíláním první epizody se v debatách řešily dvě otázky. Je to vůbec Star Trek? A je to dobrý seriál? Po první sezóně je odpověď na první otázku jednoduchá - NE. S tou druhou je to trochu složitější. Tak k té první. Co se mohlo změnit, to se taky změnilo. Klingoni, uniformy, design lodí, počítačové rozhraní. Lehce před-TOSovskou dobu připomíná jen Sarek, pár tónů znělky, politická situace, sem tam nějaký povědomý zvukový efekt a posledních deset sekund patnáctého dílu. Ovšem největší změna se udála v charakterech postav a zápletcích epizod. Klasické uměřené chování a sebekázeň zmizelo bůhvíkde. Morální poučení a etické dilemata na kterých stály všechny předchozí seriály, jsou buď jen lehce naznačené, nebo je scenáristé rovnou vynechali. Jak kdosi trefně napsal "Star Trek je o společnosti která vystoupala na vrchol a dokázala se na něm udržet." Z Discovery mám pocit, že lidé sklouzávají zpátky do průměru. Dobrá zpráva je, že navzdory původním obavám nejde o aktivistický seriál. Homosexuální postavy v ději jsou vyloženě samoúčelné. Zápletku nijak neobohacují, což není nic pozitivního, ale ani nic v zásadě negativního. Odstrašující příklad z Doctora Who se naštěstí neopakoval. Jak jsem říkal, odpověď na druhou otázku je složitější. Špičkovým seriálům posledních let Discovery konkurovat pochopitelně nemůže. Pokud ji srovnám se stejnou žánrovou a váhovou kategorií, tak mi The Orville vychází jako o kousek lepší. Nejvýraznější rozdíl je kupodivu v papírově největším trumfu Discovery. Tohle je Star Trek podle jména, Ale Orville má Star Trekovskou duši.

    • 11.2.2018  20:04
    Thunderball (1965)
    ****

    I přes spoustu nedokonalostí jde pořád o velice solidní film. V akčních scénách sice ztrácí dech a arciprotivník mě dvakrát neoslnil. Ovšem chytlavý příběh plný zajímavých lokací, překrásné ženy (Luciana Paluzzi !!!) a podvodní souboje mi všechno vynahradily. Tahle zvláštní bondovka, ve které jsou bůhvíproč všichni záporáci Italové, má své kouzlo. A agent Jejího veličenstva se konečně chová tak, jak si ho všichni pamatujeme.

    • 14.1.2018  11:37

    Kamera výborná, režie slušná a herci zajímaví. Tak proč je ten film tak špatný? Jako první důvod se nabízí mizerná výprava, v níž Amsterdam suplují tři zaměnitelné ulice, jedna hospoda a čtyři další místnosti. Druhý a hlavní důvod je scénář. I přes svůj název toho o Tulipánové horečce moc neříká. Děj se smrskl na tuctové romantické drama bez emocí, s tradičně skvělou Alicií Vikander a jejím nevýrazným milencem. Vztah mezi nimi jsem vůbec nepochopil a hlavně nepocítil. Dane DeHann doopravdy nový DiCaprio nebude. Nemá na to ani herecky, ani vzhledově, ani charismatem. Jeho předobraz sváděl ženy klukovským úsměvem, on je okouzluje výrazem věčné kocoviny. Když předvede svůj zamilovaný pohled, mám chuť udělat krok dozadu, aby mě náhodou nezeblil včerejším krabicákem. Casting se zkrátka nepovedl. A možnosti určitě byly, protože ve vedlejších rolích se mihne několik hodně zajímavých jmen a sám Christoph Waltz je zoufale nevyužitý. A časem mi ho bylo regulérně líto, protože až na jeho trochu netradiční sexuální představy to byl skvělý chlap. Bohužel s manželkou, co nevěděla roupama co dělat.

    • 13.1.2018  21:31

    Jiní už to napsali dříve a lépe. Za prvé, chybělo mi více prvků magického realismu a hypnotických vizí. A za druhé, postava Percyho Fawcetta je anachronismus nehodící se do doby začínajícího dvacátého století. Svými proslovy připomíná brooklynského kavárenského blogera, který pohrdá Západní civilizací a naopak chápe primitivní kultury jako idealizované společnosti bez hříchu a nedokonalostí. To byly jediné výrazné zápory filmu. Zbytek je přímo lahůdkový. Měl jsem dojem, že se podobné příběhy dnes už netočí. A ani jsem nevěděl, jak moc mi chyběly. Zapomeňte na zběsilou akci, odlehčený děj a přehršle hlášek. James Grey preferuje poklidné tempo vyprávění, důraz na charakter postav a zevrubný rozbor situace. Snímek evokuje dobrodružné filmy šedesátých, nebo padesátých let a je tak trochu poslední svého druhu. Ostatně podobně jako sám Percy Fawcett.

    • 8.1.2018  09:31

    Velká síla Epizody IV je, že jde ve své podstatě o pohádku, kterou si všichni pamatujeme z dětských let. Velká slabost Epizody I je, že jde ve své podstatě o pohádku a my jsme mezitím dospěli. Čímž chci říci, že ke Star Wars se musíte dostat v určitém věku, jinak vás nostalgie nezachrání před Jar Jarem, nebo Ewoky. A takhle je potřeba ke Skryté hrozbě přistupovat. Jako k novém dobrodružství pro novou generaci diváků. Z tohoto pohledu je druhá trilogie povedená a konzistentní. Motivace postav jsou jasné, zápletka dává smysl a scénář má svébytnou vizi. Tím se třetí trilogie bohužel pochlubit nemůže. Unikátním rysem dílu je poklidné, dalo by se říci až zkostnatělé prostředí Staré rebubliky. Všeobecně optimistická atmosféra však mnohé ještě více znechutila, protože všichni víme, že pravé Star Wars jsou o zoufalém a beznadějném boji v nemilosrdném a smrtonosném vesmíru.

    • 7.1.2018  16:49
    Red Nose Day Actually (TV film) (2017)
    *

    Zkuste si to pustit hned po skončení Love Actually a možná to pomůže. Mně to nepomohlo. S milosrdnosti přidávám jednu hvězdičku, aby to nevypadalo jako úplný průser. Což je.

    • 7.1.2018  15:36
    Prázdniny (2006)
    ****

    Ale jo. Přes pomalejší rozjezd si to nakonec sedlo. V posledních pár letech si z romantických filmů vybírám jen ty originální. Buď musí mít netradiční zápletku, nebo šáhlé postavy. Čím divnější, tím lépe. Prázdniny patří do těch klasických slaďáren které nepřekvapí. Až na zdvojenou linii se ničím neliší od mnoha svých bratříčků. A bohužel, jedna z hlavních kategorií žánru, čili chemie mezi zamilovanou dvojicí, potažmo sympatičnost jednoho z páru (v mém případě ženy), je tady spíš slabina. Z dvou blondýnek mě neoslnila ani jedna. A Kate Winslet se zoufale nešarmantním Jackem Blackem bych snad i oželel. Takže proč jsem nakonec spokojený? Možná pro tu skvělou hudbu, možná pro sympatické roztržité herectví Cameron Diaz. A možná proto, že je to nakonec fakt dobrý film.

<< předchozí 1 2 3 4 13 25 37 49
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace