Poslední recenze (151)
Co kdyby...? (2021) (seriál)
První série byla v topu, zvlášť díl se Strangem, jako jednohubka rozšiřující Marvel universum zkrátka super. Druhá série byla bohužel o horší...
Blue Beetle (2023)
Nedokoukano proto odpad.....nic co by už člověk neviděl u Marvelu, až na hrdinu se kterým se člověk neztotožní, neexistuje zde žádná synergie, žádná chemie mezi herci.....Shazam 2 a Black Adam jsou o třídu lepší filmy přitom mají téměř stejné hodnocení...
Válka zítřka (2021)
Oddechová se spoustou wtf momentu...(ne v dobrém slova smyslu jako například mementa, ale spíš jako u zralokonada)....jako například najít během několika málo hodin na skútrech na Sibiři hnízdo vetřelců?...v 7 lidech?...to jako vážně?...