Recenze (51)
Rychle a zběsile 10 (2023)
parodie na herce (Diesel) ,tupé omleté klišé kam se podíváš .......nejhorší sračka široko daleko
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
tak ta poslední písen - Husavik https://www.youtube.com/watch?v=qjuphuG3ndw je absolutní paráda,kvůli ní zvedám na pět i když film je tak na tři a půl
1917 (2019)
taková navoněná bída, dvě hodiny o tom že vojáci mají předat zprávu z jednoho zákopu do druhého jsou přepálené a film zákonitě začne nudit i to lákadlo v podobě jednoho "nepřerušovaného" záběru se po čase okouká
Irčan (2019)
neukoukatelný film, když po dvou hodinách dívání zjistíte že zbývá ještě hodina a půl
První člověk (2018)
pro mě jasný FILM ROKU ,neskutečný film,dokonalý po všech stránkách - příběh ,zpracování,hudba ,výkony
Sicario 2: Soldado (2018)
vše podstatné už bylo v traileru mcož je smutné zjištění když člověk dokouká film na který se tolik těšil
Zajatci času (2017)
čiší z toho amatérismus a málo pěněz na sto honů
Godless (2017) (seriál)
seriál roku
Studený jak kámen (1991)
tak tohle byla čirá nostalgie ,film který sice není po obsahové stránce vůbec nijak originální a v podstatě to bylo béčko už v době vzniku ....ale je to kultovka:-))
Rychle a zběsile 7 (2015)
za tři hvězdy kvůli fightům ,jinak ....asi bych se na to koukal jinak ale nepodařilo se mi úplně vypnout mozek ,což je případě užití si tohoto filmu zásadní předpoklad Legolasovo stoupání po padajících kládách je slaboučký odvárek proti víceméně jakékoli akční scéně z filmu ,věřte mi :-)