Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Městečko South Park (1997)
Black Books (2000)
Řím (2005)
Californication (2007)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Přátelé (1994)
Dexter (2006)
Prvé tri série sú proste 5-hviezdičkové, ale koniec štvrtej série by si zaslúžil ešte jednu hviezdu naviac. No som zvedavý na S05E01...