Recenze (316)
Pomsta tygra (1979)
Skvela klasika.
San Andreas (2015)
Neskutecna picovina srovnatelna s katastrofami z TV produkce. Vsecko pekne uz bylo v trailerech. Cely velky mohutny zemetreseni vmestnaj do 5 minut behem kterych zachrani matku a dceru. Tot vse. Zadne dalsi kvalitni zabery necekejte. To i 2012 bylo epictejsi. O dost. Proc kurva do kazdyho kataku musej rvat romantickej epos o dojebany rodine a nashlednem shledani?
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
Stejne je to best.. legendarka :D must see. Jen skoda ze je zatim tolik tragedie.. viz http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/regionalni/pribeh-svet-podle-kary-zivot-a-smrt-prazskych-fetaku-a-opilcu.html
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Stejna picovina jako ty dily predtim. Ale vazne. Kdyz maj krizi vo benzin/naftu tak proc tam vsichni jezdi ve starejch mrdkach co zerou 30 na 100?
Městečko Pines (2015) (seriál)
Slusnej nater. Mestecko Twin Peaks 21. stoleti. To hlavni se ale zacne dit az nakonci 3. dilu.. a pokud si prectete knizku, zjistite, ze je to cely totalne ale TOTALNE na palici jeste vic nez mestecko Twin Peaks a nemuzu se dockat jak se to cely vyvrbi..
Údolí smrti (2011) (seriál)
Spravna blbost.. skoda ze to ma jen 1 serii
Americký sniper (2014)
Hodne zajimavy.
Chappie (2015)
Zajimavej pocin. Doufam ze uvidime dvojku kde zacnou lidi transferovat do robotel ;)
Babovřesky 3 (2015)
Tady je videt, ze na CSFD chodi jen uzce profilovana skupina lidi. Rozhodne to neni spatna komedie, jasne neni to zadnej hajlajt, nic kvuli cemu byste psali dopis domu, ale rozhodne alespon 50% si zaslouzi.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Nevim. Nudnejsi nez A1. Min druhu nepratel. Ale zas novi Avengri.