Recenze (316)
Vyproštění (2020)
Nechapu jak tohle dostalo 71% je to nejvetsi zklamani za x let. Totalne nudny, krome Chrise vsecko Bckovy herci uplne o nicem. Pribeh taky na hovno. Skoda.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Je to spektakl. Megafilm. Ma to super pribeh, deje se tam toho tolik, je to super barevny, tolik efektu.. je to proste 5. element 21. stoleti. Luc by mel delat vic takovejch velkofilmu. Samozrejme Cara v hlavni roli super, ten druhej typek uz moc ne.. ale docela se vzajemne doplnuji. Standardne bych tomu dal 3/5, ale protoze mam rad Luc Bessona a jeho scifi za mne je to jasny 4.5/5
Letuška 1. třídy (2003)
Fanousci Gwyneth Paltrow a Marca Ruffalo si muzou pridat 2 hvezdy navic :D 4/10
Stranger Things (2016) (seriál)
Prvni serie dost slabota, druhou sem radsi nevidel.. az treti me poradne nadchla a je to jediny duvod proc je tenhle serial tak dobry. 91% si ale urcite nezaslouzi.
The Mandalorian - Kapitola 7: Zúčtování (2019) (epizoda)
Zatim nejlepsi epizoda. Konecne se neco deje. Skoda ze to nepojal formatem jako GOT ..tzn 1 pribeh po celou sezonu.
Ad Astra (2019)
Tak jsem se na ten film tesil ale je to naprosta chaoticka splacanina..
Klub sráčů (2000)
Kurva! Jak tomuhle kultovnimu snimku muzete dat min jak 3 hvezdy? na Google to ma 80% !! Nejlepsi film ,nejlepsi hlasky, nejlepsi soundtrack.
Manhunt (2017) (seriál)
Ten agent FBI mi prisel ze vubec neumel hrat xychtem. Porad se tvaril stejne.
The Cloverfield Paradox (2018)
Hustej konec :)
IO (2019)
Strasna sracka.