Recenze (316)
Dva nosáči a rádio (1982)
Super komedie :D
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Me to prijde dobry, po letech zas dobrej cz sitcom. jen nechapu ze jednou tam maj napsano ohnivy kure a potom zas opily kure ;D
Kameňák 4 (2013)
Jasne, spousta toho bylo trapny, ale spousta zase dobry :D
Akta X (1993) (seriál)
Nova 10. serie - pilot super, nadupanej, druhej dil taky sel.. ale dalsi 2 stali za hovno. Nikdo nechce ubrecenou starou kravu Scullyovou jak furt buli nad ditetem.
Dr. House (2004) (seriál)
Nejlepsi lekarsky serial vsech dob.
Krok za krokem (1991) (seriál)
25. let starej serial a porad je to dobry. To je videt jak vse "mladne" vek uz je jen relativni pojem. Kdybych si v 90` pustil neco z roku 1965, rozhodne bych se u toho tak nebavil.
Špatný krok (2015)
Nic moc. Jedinej dobrej byl Travolta.
Legenda (2014) (seriál)
Prvni serie nic moc, druha vsak celkove zcela zmeni serial a spolecne s koncem prvni tomu nasadi poradny koule + navic se zacne odehravat hodne i v Praze.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Han always shot first! But not this time :( Parada. Sice trosku obnosena a hodne vypujcena.. ale jinak porad super. Az na to, ze ZASE znicili dalsi hvezdu smrti a ZASE tak infantilne :(
Pád Země (2015) (TV film)
1 hvezda za namet.