Recenze (226)
Drive (2011)
Dlouho jsem váhal, jestli tři hvězdy, anebo čtyři. Jakoby mě zevnitř našeptával trpasličí hlásek, že to nemá dostatečnou hloubku, že vlastně myšlenka veškerá žádná, že téma je ohraný a nic do života nedá... Přesto jsem nakonec skončil na čtyřech hvězdách, protože Drive je něčím vlastně dokonalej. Kdyby film mohl být zahřátým medem, pak je tím medem právě Drive. Představte si med, jak v poklidu teče, je hustej, voňavej, barví světlo do oranžova... Rafinovaná vláčnost je pro tohle dílko charakteristická.
Pina (2011)
Ačkoli je dokument Pina pojatej originálně a je krásnou sondou do tanečních kreací Pina Bausch, přesto se z toho filmově dalo vytěžit mnohem víc. Ale vzhledem k famózním choreografiím je to stejně vedlejší. Rozervanej tanec pod taktovkou Pina Bausch je nezapomenutelným zážitkem. Vlastní výběr scén nemá chybu, za to Wimovi velkej dík.
Tulpan (2008)
Takovejm filmům se nedá vyčíst skoro nic.
Černá labuť (2010)
Nacpali do toho zbytečně moc a zbytečně pod tlakem.
Machete (2010)
Dívat se na céčkový filmy, který se točej jako béčkový v domění, že si všichni uvědomí, jak jsou vlastně tou béčkovostí áčkový, na to už fakt nemám.
Nezastavitelný (2010)
Hezky pěkně po staru.
Tomorrow, When the War Began (2010)
Krásně nalíčený sexy holky v lese.
Pohřben zaživa (2010)
Dalo se z toho vytěžit o tolik víc. Škoda.
Hříšné noci (1997)
Co záběr to unikátní příběh. Několik kultovních scén, na který nikdy nezapomenu.
35 panáků rumu (2008)
Konečně zas jednou 100%. Jak málo slov stačí k tomu, aby film promlouval.